  • 1. Data: 2002-12-15 21:41:26
    Temat: Stopa bazowa PKO BP
    Od: "Pirxx" <pirxx@NO_SPAMmail.icpnet.pl>

    Witam!

    Poszukuje informacji na temat wysokosci stopy bazowej kredytow mieszkaniowych w PKO
    BP od
    1999 roku.

    Chodzi dokladnie o stope, w oparciu o ktora wyznaczane bylo oprocentowanie kredytu
    Alicja.
    Wiem ze stopa ta bazuje na oprocentowaniu lokat rocznych w duzych bankach, ale
    potrzebuje
    jej dokladna wysokosc. Pisalem z prosba do PKO BP ale nie dostalem odpowiedzi. Wiec
    moze
    ktos z Was bedzie mogl mnie poratowac?

    Z gory dzieki za pomoc.

    Pirxx

  • 2. Data: 2002-12-15 22:26:10
    Temat: Re: Stopa bazowa PKO BP
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Pirxx napisal:
    > Poszukuje informacji na temat wysokosci stopy bazowej kredytow
    > mieszkaniowych w PKO BP od 1999 roku. [...] Pisalem z prosba do PKO
    > BP ale nie dostalem odpowiedzi. [...]

    Moze z ponizszego sprobuj sobie poskladac jakas tabelke
    http://www.pkobp.pl/tabele/tab_opr1.xml?id_tyt=3&id=
    0
    http://www.pkobp.pl/herold/_stopa6.xml?id=0
    http://www.pkobp.pl/herold/_stopa5.xml?id=0
    http://www.pkobp.pl/herold/_stopa4.xml?id=0
    http://www.pkobp.pl/herold/_stopa3.xml?id=0
    http://www.pkobp.pl/herold/_baza.xml?id=0
    http://www.pkobp.pl/herold/_stopa2.xml?id=0
    http://www.pkobp.pl/herold/_stopa1.xml?id=0
    http://www.pkobp.pl/herold/_stopa.xml?id=0

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 3. Data: 2002-12-16 08:59:10
    Od: ulapod <u...@w...pl>

    Pirxx wrote:

> [...]
    > kredytu Alicja. Wiem ze stopa ta bazuje na oprocentowaniu lokat rocznych w

    Stopa bazowa w 1999 wynosiła 11,4 (brałam kredyt 09/99)

    pozdrawiam

    --
    ulapod