  • 1. Data: 2010-08-07 21:25:24
    Temat: Strzały jeszcze raz ....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Katastrofa,Zamach,Strzały w Smoleńsku-Analiza filmu z 10.04.2010.mpg
    http://www.youtube.com/watch?v=zJDfKyxAkNo&feature=p
    layer_embedded#!

    Czy ktoś kurwa wreszcie w tym kraju wyjasni co działo się 10 kwietnia w
    Smoleńsku i co zostało uwicznione na tym filmie ?.

    Skoro to nie jest "potyczka" naszych BOR-owików o ciało prezydenta, to co to
    kurwa jest pytam ?.
    Kto macha na filimiku, oraz czy ktoś przeżył katastrofę i kogoś dobito ?.
    Dlaczego Platforma głosowała przeciw międzynarodowej komisji do spraw
    wyjaśnienia katastrofy ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-08-07 22:04:13
    Temat: Re: Strzały jeszcze raz ....
    Od: zenek <z...@o...pl>

    W dniu 2010-08-07 23:25, Endriu pisze:
> [...]
    > Kto macha na filimiku, oraz czy ktoś przeżył katastrofę i kogoś dobito ?.
    > Dlaczego Platforma głosowała przeciw międzynarodowej komisji do spraw

    Z checia ciebie bym dopbil idioto bo to cud zatakie debile drepcza po
    tym swiecie.

  • 3. Data: 2010-08-07 23:30:17
    Temat: Re: Strza?y jeszcze raz ....
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    >
    > Czy ktoś kurwa wreszcie w tym kraju wyjasni co działo się 10 kwietnia w
    > Smoleńsku i co zostało uwicznione na tym filmie ?.

    Wszystko widać na tym filmie:

    http://www.youtube.com/watch?v=pUQldeu65YE&feature=r
    elated

    A poza tym, przecież widać, że dookoła tam się kręci sporo ludzi bliżej i
    dalej. To się dzieje zanim przyjechały jakieś służby, a nawet straż pożarna.

  • 4. Data: 2010-08-08 13:01:33
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    > Z checia ciebie bym dopbil idioto bo to cud zatakie debile drepcza po tym
    > swiecie.

    Znowu kultura w natarciu.

  • 5. Data: 2010-08-08 13:04:00
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 8 Sie, 00:04, zenek <z...@o...pl> wrote:

    player_embedded#!

    > Z checia ciebie bym dopbil idioto bo to cud zatakie debile drepcza po
    > tym swiecie.

    zenek czy matka szyje ci już brunatną koszulę ???????????????

  • 6. Data: 2010-08-08 14:55:12
    Od: zenek <z...@o...pl>

    W dniu 2010-08-08 15:04, Charlie delta pisze:

    > zenek czy matka szyje ci już brunatną koszulę ???????????????

    TY zmien lekarza bo ten twoj cie oszukuje. Chyba ze spierdoliles z
    tworek to czas pakowac walizy i wracac.

  • 7. Data: 2010-08-10 07:31:06
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Skoro to nie jest "potyczka" naszych BOR-owików o ciało prezydenta, to co
    > to kurwa jest pytam ?.

    Dowody matactwa katastrofy smoleńskiej
    http://www.nczas.com/?height=768

    "[...] Zdjęcie zwłok prezydenta (o godz 14,52) dowodzi również tego, że na
    miejscu nie ma ani polskich ochroniarzy z BOR, ani nikogo z Rosjan, kto
    pilnowałby ciała Kaczyńskiego. W oczywisty sposób przeczy to zapewnieniom
    BOR o dochowaniu procedur (kierownictwo BOR zapewniało, że na miejsce
    natychmiast przybyli funkcjonariusze BOR, którzy przykryli zwłoki prezydenta
    marynarką i zapobiegli wykonywaniu zdjęć). [...]"

    "[...] Omawiane zdjęcie nie pasuje do wersji, którą przedstawili później
    Maks Kraczkowski i Joachim Brudziński - dwaj posłowie PiS, którzy 10
    kwietnia wieczorem towarzyszyli Jarosławowi Kaczyńskiemu w drodze na
    identyfikację zwłok. - Zwłoki prezydenta były zmasakrowane. Noga i ręka były
    oderwane od korpusu - wspominał jeden z posłów, odmawiając podania do
    publicznej wiadomości dalszych szczegółów. Jest absolutnie niemożliwe, aby
    Jarosław Kaczyński i jego najbliżsi współpracownicy kłamali, mówiąc o tym, w
    jakim stanie są zwłoki prezydenta. Wyjaśnienie tej zagadki może być tylko
    jedno: zwłoki Lecha Kaczyńskiego najpierw przez ponad 4 godziny leżały nie
    pilnowane obok wraku samolotu, a później zostały celowo zmasakrowane przez
    Rosjan! [...]".

    Był tam kurwa wreszcie ktoś z BOR-u czy nie ?.
    Czyli co na filmie Koli z pistoletami "grasują" tylko Ruscy ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2010-08-10 08:38:39
    Od: a...@v...pl

    > Znowu kultura w natarciu.

    Najwyraźniej, cytując klasyka: "Mając taką sztukę przed sobą, trudno zachować
    kulturę." W pełni popieram przedmówcę. Cała ta propaganda, szum jest tylko w
    jednym celu. Ukrycia kompromitacji, głupoty, nieudolności i jakich tylko można
    podczepić epitetów w stosunku do władz i służb ochrony czy bezpieczeństwa, tak ze
    strony rządu jak i ŚP. prezydenta. Wszystkie działania po katastrofie mają na celu
    osłabienie, wytłumienie instynktu samozachowawczego Narodu, który powinien znieść
    całą tą "elitę" ze sceny politycznej. Rozciąganie w czasie wszelkich wyjaśnień
    również służy temu celowi. Swoją drogą kiedy rząd ma zamiar zacząć wypłacać
    milionowe odszkodowania ofiarom, czy też ich rodzinom w przypadku zgonu, wypadków
    drogowych powstałym w wyniku beznadziejnego stanu dróg???

  • 9. Data: 2010-08-10 16:54:17
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Ukrycia kompromitacji, głupoty, nieudolności i jakich tylko można
    > podczepić epitetów w stosunku do władz i służb ochrony czy bezpieczeństwa,
    > tak ze
    > strony rządu jak i ŚP. prezydenta.

    Dokładnie. Jest to wyjątkowa kompromitacja, biorąc pod uwagę, że na
    pokładzie zginął sam szef Biura Bezpieczeństwa Narodowego:

    Aleksander Szczygło
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Aleksander_Szczyg%C5%82

    były Minister Obrony Narodowej.
    Żałosne to, kompromitujące - po prostu żenada .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2010-08-10 17:22:56
    Od: " marq111" <m...@g...pl>

    Endriu,wróciłeś do formy,jak się cieszę..ponieważ zawsze żądasz odpowiedzi na
    głupie pytania,to ja poproszę Ciebie o odp.na takie pytanie..dlaczego nikt z
    Twoich idoli ,którzy pojechali do Katynia pociągiem,nie poszedł na lotnisko
    zobaczyć co się dzieje,tylko "bohatersko" wrócili do Polski? Macierewicz
    stchórzył ?Kempa też? Przecież mieli kamery,aparaty fot..poza tym powinni byli
    pilnować ciał,do przyjazdu kogoś z Polski..ale nie ,bohaterzy szybko darli do
    Polski,dlaczego nie zostali tam dłużej ?