  • 1. Data: 2006-10-14 09:42:50
    Temat: SuperDuet w Millenium
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego wraz z wydłużeniem okresu na jaki
    zakładana jest lokata spada jej oprocentowanie? :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 2. Data: 2006-10-14 10:52:49
    Temat: Re: SuperDuet w Millenium
    Od: "Bartek" <b...@t...wytnij.tenbit.pl>

    > Czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego wraz z wydłużeniem okresu na jaki
    > zakładana jest lokata spada jej oprocentowanie? :)

    A oprocentowanie lokaty stałe czy zmienne?

  • 3. Data: 2006-10-14 16:02:41
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego wraz z wydłużeniem okresu na jaki
    > zakładana jest lokata spada jej oprocentowanie? :)

    Jeżeli jakiś bank daje na lokacie 10%, to znaczy, że sporo dokłada do tego
    interesu. Chyba lepiej dokładać krócej niż dłużej.
    Tutaj zawsze połowa czy trzy czwarte zainwestowanej kwoty powinna leżeć rok,
    więc ryzyko odpływu wszystkich wpłaconaych środków po okresie lokaty jest
    niewielkie.
    Zresztą można wiele postawić na to, że po tych trzech miesiącach gro forsy z
    lokat i tak zostanie w banku.

  • 4. Data: 2006-10-15 07:26:42
    Od: zch28 <z...@u...pl>

    zycie_po_zyciu napisał(a):

> [...]
    > niewielkie.
    > Zresztą można wiele postawić na to, że po tych trzech miesiącach gro forsy z

    Nie wiem czy dobrze doczytałem ale chyba przy okresie krotszym niż rok
    dochodza koszty manipulacyjne. Ot taki "gwyt maqutinqowy"

    zch

  • 5. Data: 2006-10-15 10:21:13
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Bartek wrote:
    > A oprocentowanie lokaty stałe czy zmienne?

    Chyba stałe:
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/10-na-lokacie-w-Bank
    u-Millennium-w-ramach-SuperDuet-1493449.html

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 6. Data: 2006-10-15 10:23:22
    Od: buraxta <b...@g...com>

    zycie_po_zyciu wrote:
> [...]
    > więc ryzyko odpływu wszystkich wpłaconaych środków po okresie lokaty jest

    No tak, ale kto przy zdrowych zmysłach pożyczy bankowi swoje pieniądze
    na 12 miesięcy oprocentowane 4% p.a. skoro może pożyczyć na 3 miesiące
    na 10% p.a. ? :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 7. Data: 2006-10-15 15:58:38
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > No tak, ale kto przy zdrowych zmysłach pożyczy bankowi swoje pieniądze na
    > 12 miesięcy oprocentowane 4% p.a. skoro może pożyczyć na 3 miesiące na 10%
    > p.a. ? :)

    Pewnie niewiele osób się na coś takiego zdecyduje :) Ale to chyba jest mniej
    ważne, efekt osiągnięty 10% plus fundusz. Bank i tak swoje zarobi, bo nowe
    środki "same" napłyną do kasy... dostanie prowizję od TFI itd.
    I tak jak pisałem, większość w banku zostanie, a po tych 3 miesiącach klient
    dostanie pewnie sporo mniej niż 4% (na dowolny okres).