  • 1. Data: 2003-08-13 09:05:32
    Temat: Swiatynia Opatrznosci Bozej
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tytul moze i OTowy, ale to tylko pozory :)
    Ostatnio pojechalem w Las Kabacki i do ogrodu biologicznego PANu. Pozniej wg
    zasady - a ciekawe gdzie ta drozka doprowadzi pojechalem w rozne miejsca
    koniec koncow trafilem na budowe w/w swiatyni.
    Wielka tablica informacyjna z widokiem przyszlej swiatyni.
    No i kierowany "zawodowym" zboczeniem wypatrzylem dwa rachunki bankowe na
    tej tablicy. Pierwszy jakis "dziwny", drugi natomiast znajomy, mianowicie:
    "PKO SA" :)))) (oczywiscie chodzilo o Zubra).
    LOL. A niedawno byly apele, zeby wplacac kase na konto, he he. Ciekawe kto
    te tablice robil? :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-08-13 10:32:11
    Temat: Re: Swiatynia Opatrznosci Bozej
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    napisał w wiadomości news:bhcuns$1m1$1@news.onet.pl...
> [...]
    > "PKO SA" :)))) (oczywiscie chodzilo o Zubra).
    > LOL. A niedawno byly apele, zeby wplacac kase na konto, he he. Ciekawe kto

    A co, da się wybudować za darmo ???
    To już nie te czasy jak komuna " za darmo " dawała.
    Do dziś "darmowe" kredyty spłacamy

    AO

  • 3. Data: 2003-08-13 10:48:49
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Artur O. wrote:
    > A co, da się wybudować za darmo ???
    > To już nie te czasy jak komuna " za darmo " dawała.
    > Do dziś "darmowe" kredyty spłacamy

    Nie o to mi chodzilo ;)
    Nie ma takiego banku jak PKO SA.
    Jest albo PKO BP SA, albo Pekao SA

  • 4. Data: 2003-08-13 10:51:33
    Od: " Hubbard" <h...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Nie o to mi chodzilo ;)
    > Nie ma takiego banku jak PKO SA.
    > Jest albo PKO BP SA, albo Pekao SA

    A..., tak, to wszystko jasne!
    Zboczenie zawodowe.
    Hubbard

  • 5. Data: 2003-08-13 11:13:53
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    > Nie o to mi chodzilo ;)
    > Nie ma takiego banku jak PKO SA.
    > Jest albo PKO BP SA, albo Pekao SA

    To weź Ty wyraźnie zaznaczaj że to cycat, alboco...
    Po przeczytaniu zacząłem się zastanawiać czy aby jakieś nieszczęście się nie
    zbliża, bo jak Amra mylił PKO z Pekao, co coś stać się musi :^)

    Miłego dnia
    Tomek

  • 6. Data: 2003-08-13 11:28:46
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > To weź Ty wyraźnie zaznaczaj że to cycat, alboco...

    Dyć zaznaczył...

    Ja zaqmałem, jaśniej się nie dało. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782
    [wyrażona opinia przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora]

  • 7. Data: 2003-08-13 11:32:23
    Od: Tomek <m...@p...onet.BLABLA.pl>

    > To weź Ty wyraźnie zaznaczaj że to cycat, alboco...
    > Po przeczytaniu zacząłem się zastanawiać czy aby jakieś nieszczęście się nie
    > zbliża, bo jak Amra mylił PKO z Pekao, co coś stać się musi :^)

    mianowicie: "PKO SA" :))))

    Znasz jakieś wyraźniejsze metody znaczenia cytatów?
    To może tak:
    <quote> PKO SA </qoute> ;-)

    Tomek

  • 8. Data: 2003-08-13 12:49:07
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    > mianowicie: "PKO SA" :))))
    >
    > Znasz jakieś wyraźniejsze metody znaczenia cytatów?
    > To może tak:
    > <quote> PKO SA </qoute> ;-)

    No dobra! Może rzeczywiście dzisiaj moje elektronki jakoś wolniej mi pomykają
    i czepliwy się robie... :^)

    Tomek

  • 9. Data: 2003-08-14 10:59:24
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>