-
1. Data: 2012-08-03 13:47:37
Temat: [Sync] Z czym dzwonią?
Od: " Konfabulator" <w...@g...pl>
Dzwoniła właśnie jakaś babka z Synca celem przekazania mi niesamowitych informacji o
ile podam
jej wszystkie swoje dane, numer krakowski i zupełnie mi nieznany. Spuściłem
oczywiście na drzewo.
Ktoś wie z czym wydzwaniają?
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2012-08-03 15:34:11
Temat: Re: [Sync] Z czym dzwonią?
Od: " dym80" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>
Konfabulator <w...@g...pl> napisał(a):
> Dzwoniła właśnie jakaś babka z Synca celem przekazania mi niesamowitych
informa
> cji o ile podam
> jej wszystkie swoje dane, numer krakowski i zupełnie mi nieznany. Spuściłem
ocz
> ywiście na drzewo.
>
> Ktoś wie z czym wydzwaniają?
>
A nie zgłaszałeś żadnego błędu? Mnie dzisiaj prosili o zrzuty ekranu :)
P.S. można ustawić sobie hasło do weryfikacji konsultanta
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
3. Data: 2012-08-03 16:08:11
Temat: Re: [Sync] Z czym dzwonią?
Od: " Konfabulator" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>
dym80 <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> A nie zgłaszałeś żadnego błędu? Mnie dzisiaj prosili o zrzuty ekranu :)
Po tym jak przelew natychmiastowy trwał u nich 3 dni, nie udał się, a zgłoszenie
reklamacji trwało
prawie godzinę i dostałem tylko zwrot kwoty bez słowa wyjaśnienia, czego się
domagałem, to nie
używam tego dziadostwa w ogóle, więc raczej o to nie chodziło.
>
> P.S. można ustawić sobie hasło do weryfikacji konsultanta
>
A jak to zrobić?
Spytałbym co to za oferta w WO, ale jestem na urlopie, a jak wiadomo ich cudny
multimedialny
system nie obsługuje tabletów ani skype...
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
4. Data: 2012-08-03 16:08:34
Temat: Re: [Sync] Z czym dzwonią?
Od: " Konfabulator" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>
dym80 <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> A nie zgłaszałeś żadnego błędu? Mnie dzisiaj prosili o zrzuty ekranu :)
Po tym jak przelew natychmiastowy trwał u nich 3 dni, nie udał się, a zgłoszenie
reklamacji trwało
prawie godzinę i dostałem tylko zwrot kwoty bez słowa wyjaśnienia, czego się
domagałem, to nie
używam tego dziadostwa w ogóle, więc raczej o to nie chodziło.
>
> P.S. można ustawić sobie hasło do weryfikacji konsultanta
>
A jak to zrobić?
Spytałbym co to za oferta w WO, ale jestem na urlopie, a jak wiadomo ich cudny
multimedialny
system nie obsługuje tabletów ani skype...
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
5. Data: 2012-08-03 16:24:40
Temat: Re: [Sync] Z czym dzwonią?
Od: " dym80" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>
Konfabulator <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> > P.S. można ustawić sobie hasło do weryfikacji konsultanta
>
> A jak to zrobić?
>
> Spytałbym co to za oferta w WO, ale jestem na urlopie, a jak wiadomo ich
cudny
> multimedialny
> system nie obsługuje tabletów ani skype...
Zadzwoniłem na (12) 370 71 00 i tam z konsultantem ustaliłem hasło.
Pociągnąłem rozmowę dalej i okazuje się, że ten sposób też jest bez sensu. Na
początku konsultant weryfikuje mnie, a potem mogę ja jego ustalonym hasłem,
nie odwrotnie :) Jeszcze nie testowałem tego sposobu, zobaczymy jak wyjdzie w
praniu. Uprę się o pierwszeństwo weryfikacji.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
6. Data: 2012-08-03 22:17:35
Temat: Re: [Sync] Z czym dzwonią?
Od: " Konfabulator" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>
dym80 <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> Pociągnąłem rozmowę dalej i okazuje się, że ten sposób też jest bez sensu. Na
> początku konsultant weryfikuje mnie, a potem mogę ja jego ustalonym hasłem,
> nie odwrotnie :)
Więc, za przeproszeniem oczywiście, po chuj komu to hasło? Temu kto to wymyślił
dałbym nagrodę
przygłupa roku.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
7. Data: 2012-08-09 23:06:12
Temat: Re: [Sync] Z czym dzwonią?
Od: " " <d...@g...SKASUJ-TO.pl>
Konfabulator <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> dym80 <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
>
> > Pociągnąłem rozmowę dalej i okazuje się, że ten sposób też jest bez sensu.
Na
>
> > początku konsultant weryfikuje mnie, a potem mogę ja jego ustalonym
hasłem,
> > nie odwrotnie :)
>
> Więc, za przeproszeniem oczywiście, po chuj komu to hasło? Temu kto to
wymyślił
> dałbym nagrodę
> przygłupa roku.
Dzisiaj miałem telefon z AS. Z weryfikacją obustronną nie było problemu. Na
początku poprosiłem o hasło, konsultant nie był zaskoczony, wręcz
przygotowany. Potem on weryfikował mnie.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/