  • 1. Data: 2012-07-03 14:45:26
    Temat: Sync i przelewy dzis
    Od: mierzvoj <m...@g...pl>

    witam
    czy wszystkim posiadaczom kont w Sync poszly dzisiaj przelewy? Mam wprawdzie w
    historii jako wykonany, ale wisi tez w oczekujacych, no i u odbiorcy tez nie ma...

    pozdro

  • 2. Data: 2012-07-03 14:54:22
    Temat: Re: Sync i przelewy dzis
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-07-03 14:45, mierzvoj pisze:
> [...]
    > historii jako wykonany, ale wisi tez w oczekujacych, no i u odbiorcy tez nie ma...

    nie wiem moze czy to jest powiazane ale dzisiaj przelewy puszczone z
    mbanku 2 sesja docieraja do innych bankow dopiero 3 chociaz lapaly sie
    na 2. gdzies ktos przetrzymal kase i nie mozna dojsc gdzie w mbanku tez
    sa dostepne potwierdzenia przelewu