  • 1. Data: 2012-10-31 19:39:36
    Temat: Sync znowu miesza z moneybackiem - zmiana regulaminu
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Komentarz raczej zbyteczny, poniżej lista nowych warunków.

    AK

    "Od 1 listopada br. wprowadzamy zmiany do ,,Regulaminu obsługi produktów
    Alior Sync". Klienci, którzy obecnie otrzymują na rachunek w Alior Sync
    wynagrodzenie lub stypendium bądź utrzymują określone saldo na tym
    rachunku, bądź też korzystają z depozytowych lub kredytowych produktów
    Alior Sync, będą w dalszym ciągu korzystać z usługi Cashback, a dodatkowo
    będą mogli bezpłatnie przedłużyć gwarancję na zakupione przez Internet
    produkty RTV i AGD o 12 miesięcy. Klienci, którzy dotychczas nie korzystali
    aktywnie z usług Alior Sync, również będą mogli korzystać z Cashbacku oraz
    przedłużonej gwarancji na sprzęt RTV/AGD, jeśli spełnią co najmniej jeden
    (dowolny) z poniższych warunków:

    1. Na konto klienta w Alior Sync co miesiąc będzie wpływać wynagrodzenie od
    pracodawcy bądź stypendium z uczelni

    LUB

    2. Średnie miesięczne saldo na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym
    klienta w Alior Sync będzie wynosić minimum 1 500 zł,

    LUB

    3. Łączne średnie saldo miesięczne na lokatach terminowych (w tym na
    lokacie negocjowanej, standardowej, rekomendacyjnej oraz na lokacie z
    dopłatami ,,świnka skarbonka"), rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym i
    rachunku oszczędnościowym klienta będzie wynosić minimum 10 000 zł,

    LUB

    4. Łączne średnie saldo miesięczne zadłużenia w ramach posiadanych przez
    klienta rachunków kart kredytowych, pożyczki i limitu odnawialnego będzie
    wynosić minimum 3 000 zł.

    Zmiany Regulaminu zaczną obowiązywać od 1 stycznia 2013 r. W przypadku
    niespełnienia żadnego z powyższych warunków, od 1 stycznia 2013 r. Cashback
    nie będzie naliczany."

  • 2. Data: 2012-10-31 19:46:05
    Od: g...@g...com

    W skrócie:

    Zwrot będzie tylko gdy spełniony jeden z warunków:
    - na konto wpływa wynagrodzenie
    - średnie miesięczne saldo minimum 1 500 zł,
    - łączne średnie saldo miesięczne na lokatach terminowych minimum 10 000 zł,
    - łączne średnie saldo miesięczne zadłużenia minimum 3 000 zł.

    https://www.sync.pl/aktualnosci/zmiany_w_regulaminie
    _obslugi_produktow_alior_sync

    czyli warunki jak dla 'głównego konta' u ojca.

  • 3. Data: 2012-10-31 20:04:10
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    g...@g...com writes:

> [...]
    >
    > https://www.sync.pl/aktualnosci/zmiany_w_regulaminie
    _obslugi_produktow_alior_sync

    > czyli warunki jak dla 'głównego konta' u ojca.

    Nie. Nie ma opcji przelej "x PLN, bez pytania o pochodzenie"
    KJ
    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 4. Data: 2012-10-31 20:09:26
    Od: j...@o...pl

    O sooo chodzi z tą gwarancją dodatkową?

  • 5. Data: 2012-10-31 20:41:59
    Od: g...@g...com

    W dniu środa, 31 października 2012 20:07:03 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > Nie. Nie ma opcji przelej "x PLN, bez pytania o pochodzenie"

    Fakt, nie do końca jak u ojca ;) No ale przelewając codziennie 1500zł średnie saldo
    będzie 1500... i nie pytają o pochodzenie ;)

  • 6. Data: 2012-10-31 20:43:48
    Od: g...@g...com

    W dniu środa, 31 października 2012 20:09:26 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:
    > O sooo chodzi z tą gwarancją dodatkową?

    Jakiś chłyt marektingowy ;) Podobna ściema jak assistance u ojca: dwa razy chciałem
    skorzystać i raz okazało się że piecyki gazowe to naprawiają... ale kuchenne a nie
    łazienkowe, a drugi raz, że TV naprawiają ale jakieś bardzo młode, a mój był za stary
    ;)

  • 7. Data: 2012-10-31 22:12:49
    Od: "Zdzislaw J" <k...@p...com>

    witam
    Uýytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisaů w wiadomoúci
    > Komentarz raczej zbyteczny, poniýej lista nowych warunków.
    >
    > AK
    >
    > "Od 1 listopada br. wprowadzamy zmiany do ĄRegulaminu obsůugi produktów

    "Nowy regulamin jest juý dostćpny na portalu: http://www.sync.pl"

    nie potrafilem znalezc, slepy chyba jestem...

    Z.

  • 8. Data: 2012-10-31 22:18:27
    Od: g...@g...com

    W dniu środa, 31 października 2012 22:12:47 UTC+1 użytkownik Zdzislaw J napisał:
    > nie potrafilem znalezc, slepy chyba jestem...

    Nie, to tylko sync skutecznie utrudnia dostęp do dokumentów:
    http://www.sync.pl/informacje/Przydatne+Dokumenty

    A do tej strony dostaniesz się klikając na szary napis "więcej" umieszczony na szarym
    tle w prawym dolnym roku...

  • 9. Data: 2012-10-31 22:35:49
    Od: "Zdzislaw J" <k...@p...com>

    witam ponownie,
> [...]
    >
    > "Od 1 listopada br. wprowadzamy zmiany do ĄRegulaminu obsůugi produktów
    > Alior SyncĄ. Klienci, którzy obecnie otrzymujŕ na rachunek w Alior Sync
    jaka szkoda, iz w komunikacie zabraklo informacji, ze w regulaminie pojawily
    sie takze inne zmiany:

    dodano par.54 pkt 3e:
    "e. Gdy Bank stwierdzi, iS pojedyncza transakcja lub grupa transakcji bćdŕca
    podstawŕ naliczenia Punktów powiŕzana jest z
    dziaůalnoúciŕ gospodarczŕ wůaúciciela/wspóůwůaúciciela rachunku lub
    transakcje zostaůy dokonane w imieniu lub na rzecz
    osoby, która takŕ dziaůalnoúă prowadzi. "

    w par 56 w pkt. 2 dodano "a lub 1000 PLN w danym miesiŕcu dla danego
    Klienta ? w przypadku Klientów, którzy nie ukończyli 19 roku Sycia i nie
    speůniajŕ Sadnego z warunków wskazanych w ust. 3 lit. a-d"

    Z.

  • 10. Data: 2012-11-01 02:34:35
    Od: Sebastian <k...@g...pl>

    zgłupiałem - restrykcjami objęto cashback (wypłaty gotówki w sklepie) czy moneyback
    (premię za zakupy internetowe)