  • 1. Data: 2013-02-14 19:18:55
    Temat: Szczery Synek
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    Napisałem Synkowi*), że nie działa modyfikowanie szablonu przelewu.
    Odpisali mi z zastanawiającą szczerością: ,,(...) Na chwilę obecną nie
    możemy zagwarantować, iż zaproponowane rozwiązanie [czyli poprawienie
    błędu] zostanie wdrożone."

    --
    Grzexs

    *) ,,Synek" - żargonowa nazwa banku internetowego ,,Alior Sync"

  • 2. Data: 2013-02-14 23:24:11
    Temat: Re: Szczery Synek
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-02-14 19:18, Grzexs pisze:
> [...]
    > Odpisali mi z zastanawiającą szczerością: ,,(...) Na chwilę obecną nie
    > możemy zagwarantować, iż zaproponowane rozwiązanie [czyli poprawienie

    Czyli musisz usunąć ten stary i i zalożyć od nowa.

    --
    animka

  • 3. Data: 2013-02-14 23:54:29
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Czyli musisz usunąć ten stary i i zalożyć od nowa.

    To też nie działa.

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2013-02-15 00:18:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Grzexs" kfjpv7$c5d$...@n...news.atman.pl

    > To też nie działa.

    Działa, działa -- ale zaczekać trzeba. ;) Dziś usuniesz,
    za rok założysz i dostaniesz stówkę świeżutkich wisienek
    za założenie. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-02-15 02:41:35
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-02-14 23:54, Grzexs pisze:

    > To też nie działa.

    A nie działa po napisaniu nowego przelewu? Zmieniasz nazwę, a tamten
    kasujesz.

    --
    animka

  • 6. Data: 2013-02-15 17:52:14
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > A nie działa po napisaniu nowego przelewu? Zmieniasz nazwę, a tamten
    > kasujesz.

    Czy ty w ogóle widziałaś serwis transakcyjny Synca?

    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2013-02-15 18:48:40
    Od: quiris <l...@b...biz>

    W dniu czwartek, 14 lutego 2013 23:54:29 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:

    > To też nie działa.

    Taki szablon usunąć można poprzez aplikację mobilną np. pod Androidem.

    Robert

  • 8. Data: 2013-02-15 20:46:05
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-02-15 17:52, Grzexs pisze:

    > Czy ty w ogóle widziałaś serwis transakcyjny Synca?

    Nie widziałam. Miałam konto w Aliorze (ostatnio właśnie je zamknęłam) i
    robiłam przelewy. Może to inaczej się robi.

    --
    animka

  • 9. Data: 2013-02-17 10:44:03
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu czwartek, 14 lutego 2013 19:18:55 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:
> [...]
    >
    > Odpisali mi z zastanawiającą szczerością: "(...) Na chwilę obecną nie
    >
    > możemy zagwarantować, iż zaproponowane rozwiązanie [czyli poprawienie

    Jak to nie działa? Przed chwilą modyfikowałem (i nazwę przelewu i konto docelowe) i
    bez problemu. Naprawili w weekend?

  • 10. Data: 2013-02-18 12:39:07
    Od: quiris <l...@b...biz>

    W dniu niedziela, 17 lutego 2013 10:44:03 UTC+1 użytkownik eisenberg napisał:
    > W dniu czwartek, 14 lutego 2013 19:18:55 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:
    >
    > Jak to nie działa? Przed chwilą modyfikowałem (i nazwę przelewu i konto docelowe) i
    bez problemu. Naprawili w weekend?

    Problem dotyczy niektórych szablonów. Akurat ty nie masz tego problemu, ale wielu
    użytkowników konta Alior Sync tak. Ja sam mam szablony, które mogę edytować i również
    wiele szablonów, których edytować nie jestem w stanie. Jedyne co mogę zrobić to
    usunąć je przez aplikację mobilną.

    Robert