  • 1. Data: 2009-08-05 15:04:21
    Temat: Szkolenie giełdowe
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    W Auchan i Geant już sprzedają zeszyty do szkoły - w sam raz na pierwszego
    września (a raczej drugiego). A skoro o szkole mowa, to zapraszam na
    szkolenie:

    5.09.2009 (sobota, od 10 rano do wieczora) Szkolenie od podstaw (dla mniej
    lub bardziej początkujących):
    http://www.stopazwrotu.pl/szkolenie.php?szkid=5

    12.09.2009 (sobota, od 9 rano do wieczora) Szkolenie z analizy technicznej
    http://www.stopazwrotu.pl/szkolenie.php?szkid=10

    Nie marudzimy za wiele o teorii, ale sporo jest praktyki. I oczywiście
    dyskusje, rozwiązywanie problemów. Duża grupa osób z nami już się szkoliła,
    wielu się podobało: http://www.stopazwrotu.pl/tekst.php?tid=55
    Ci, którym się bardzo spodobało, dołączyli do grona forumowiczów
    wewnętrznego shoutboxa Stopyzwrotu.pl, korzystają z naszych analiz i
    systemów, a w czasie wolnym wspólnie imprezują:
    http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/Image/rysunki/sp
    otkanieM.jpg

    Zapraszamy!

    Dombrek i DJ
    Stopazwrotu.pl

  • 2. Data: 2009-08-05 17:37:00
    Temat: Re: Szkolenie giełdowe
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Dombrek pisze:
> [...]
    > http://www.stopazwrotu.pl/szkolenie.php?szkid=5
    >
    > 12.09.2009 (sobota, od 9 rano do wieczora) Szkolenie z analizy technicznej

    Bardziej na południu nie można było? :)
    Może zawitajcie kiedyś nad morze, mamy tu jod, skąpo ubrane panie na
    plażach i w ogóle ;)

    PS. Sory za rozwalenie kodowania posta

  • 3. Data: 2009-08-05 17:42:48
    Od: iktorn <n...@e...com>

    --
    [wersja poprawiona poprzedniego posta]

  • 4. Data: 2009-08-05 21:03:47
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Bardziej na południu nie można było? :)
    > Może zawitajcie kiedyś nad morze, mamy tu jod, skąpo ubrane panie na
    > plażach i w ogóle ;)

    Ech, 2 tygodnie siedziałem nad morzem i cisza była (z wyjątkiem sąsiada,
    który ładował u mnie aparat foto przez usb i okazało się, że coś niecoś
    gra - swoją drogą pozdrawiam serdecznie!). A wiadomo - po szkoleniu
    utrwalanie wiedzy w plażowej knajpce daje najlepsze wyniki.
    Z drugiej strony leniwi jesteśmy i póki co ze szkoleniami zapędzieliśmy się
    tylko 250km na północ (Góry Świętokrzyskie) ;)
    Ale daj nam jeszcze trochę czasu, to z kagankiem oświaty na sopockie molo
    dotrzemy albo na latarnię morską w Kołobrzegu.
    Swoją drogą... jod i skąpo ubrane panie mnie bardzo odpowiadają. Jeszcze
    tylko sprawdzę w Google co miałeś na myśli mówiąć: "i w ogóle" ;)
    Dombrek

  • 5. Data: 2009-08-05 21:19:02
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Sorry, komputer mi się zapsuł i nie używa polskich znaków na grupach
    dyskusyjnych.
    test: ąśćźżłó