  • 1. Data: 2009-05-11 19:18:08
    Temat: Szkolenie w Gorach Swietokrzyskich
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Rzadko jezdze na szkolenia i wyklady, bo z reguly niczego nowego nie mozna
    sie na nich dowiedzic, oprocz standardow typu linia trendu, RSI, "kupuj
    tanio-sprzedaj drogo" ale jesli czas i zdrowie pozwola chetnie wybiore sie
    na to szkolenie organizowane przez chlopakow ze Stopy Zwrotu, szczegolnie,
    ze okolica ladna. Program prezentuje sie ciekawie. Bedzie na nim omawiane
    m.in. to co inwestorzy i traderzy zwykle zupelnie ignoruja, a mianowicie
    nasza psyche, ktora jest przeciez najwazniejsza w tym biznesie. Metoda to
    1/3 sukcesu, reszta to emocje i ciagla walka z samym soba. Do tego fajnie
    bedzie poznac w realu moich przyjaciol z forum: Vircka i XXL (o ile
    przyjada). Z kolei chlopaki na pewno marza o rozmowie na zywo z Endriu,
    Jerzym Olszewskim, naszym Zydem z Londynu, ze starym wygą - Viperem, czy tez
    znanym ze swojej skromnosci Dieterem.

    D.

    Plan zajec:

    Dzień pierwszy
    Przyjazd i zakwaterowanie do godziny 12.00

    Szkolenie
    Godzina 13-18.
    Co siedzi w głowie tradera, a co w niej siedzieć nie powinno.
    Czyli jak przeprowadzić gruntowne porządki w głowie i radzić sobie z
    emocjami.
    . o czym myśli trader,
    . jak reaguje na zachowania rynku,
    . sposoby motywacji do realizacji planu,
    . znaczenie wielkości pozycji i zaplecza kapitałowego,
    . czym jest kontuzja psychiczna i jak ją wyleczyć,
    . gdy spekulacja zmienia się w niezdrowy hazard,
    . czym jest prawdziwy komfort psychiczny,
    . rozpoznanie oznak wypalenia.

    Impreza przy grillu
    Godzina 19 - ?
    . Rozmowy na tematy różne,
    . Kosztowanie specjałów regionalnej kuchni,
    . degustacja mniej i bardziej tradycyjnych trunków,
    . Zachowanie formy na dzień kolejny.

    Dzień drugi

    Śniadanie do godziny 10.00

    Szkolenie
    Godzina 11-14
    Tanie i drogie błędy w grze rynkowej
    Jak dochodzić do własnej metody ucząc się na cudzych błędach
    . Drogie własne błędy
    . Tanie cudze błędy
    . Czy spekulacji można nauczyć się w weekend?
    . Wiara w nową metodę
    . Gra pod opinie "krewnych i znajomych królika"
    . When In trouble - Double!
    . Nudne anegdoty zamiast Świętego Graala

    Zrodlo: http://www.stopazwrotu.pl/tekst.php?tid=169

  • 2. Data: 2009-05-11 19:56:16
    Temat: Re: Szkolenie w Gorach Swietokrzyskich
    Od: Hubert <n...@...pl>

    Dieter wrote:
> [...]
    > 1/3 sukcesu, reszta to emocje i ciagla walka z samym soba. Do tego fajnie

    Z tego co piszesz, to już od kilku lat grasz głównie systemem. Masz więc
    jeszcze jakieś problemy z psyche?

  • 3. Data: 2009-05-11 20:01:41
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    No pewnie, ze zawsze mam cisnienie na maxa. Poza tym system pod wplywem
    strachu, czy tez checi bycia lepszym od niego mozesz pauzowac, wylaczac,
    modyfikowac w trakcie gry. Oprocz tego przy podejsciu systemowym pojawia
    sie problem zaufania do systemu i tego czy sys nadal bedzie kosil kase.
    Obawy sa zawsze, a wiec i presja na nasza psyche pozostaje.

    D.

  • 4. Data: 2009-05-12 07:40:42
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > Jerzym Olszewskim, naszym Zydem z Londynu, ze starym wygą - Viperem, czy
    > tez znanym ze swojej skromnosci Dieterem.

    Fajnie by było wypić z tobą flaszkę (albo więcej) drogi Dieterze ale 30 idę
    do roboty.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2009-05-12 08:57:57
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Wez sobie wolne. Bedziesz mial co wspominac na starosc.

    D.

  • 6. Data: 2009-05-12 09:11:44
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Ale z tym piciem to bez przesady, stoplossy muszą być!
    :-)

    DJ

  • 7. Data: 2009-05-12 09:17:13
    Od: " ab" <a...@g...pl>

    DJ \(stopazwrotu.pl\) <d...@a...pl> napisał(a):

    > Ale z tym piciem to bez przesady, stoplossy muszą być!
    > :-)

    jak atmosfera bedzie dobra to beda leciec tylko PKC a rano notowania
    zawieszone haha

  • 8. Data: 2009-05-12 09:25:03
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Aby jeno policmajstrów nie wzywali
    :-)

    DJ

  • 9. Data: 2009-05-12 09:30:16
    Od: "Skiba" <s...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Tak, fatso z Londka przyjedzie, żeby poznać kilka dzieciaków
    neostrady:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  • 10. Data: 2009-05-12 09:50:13
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message
    Do tego fajnie
    > bedzie poznac w realu moich przyjaciol z forum: Vircka i XXL (o ile
    > przyjada).

    Na mnie nie licz, bo ja do Polski jezdze ostatnio sporadycznie. Poza tym
    mialbym obawy czy czasem mnie nie zaczarujesz albo nie przepowiesz mi
    jakiejs czarnej przyszlosci z gwiazd..I bez znaczenia, ze sie nie zisci, ale
    wiesz...postraszyc mozesz..-;)