  • 1. Data: 2011-08-31 19:31:56
    Temat: Szyderczy mBank
    Od: MK <m...@i...pl>

    Dzis nasz wspanialy mBank uraczyl mnie wspaniala wiadomoscia....

    Data otrzymania 2011-08-30 Data ważności 2011-09-13
    TytułRozstrzygnięcie Loterii KartoMania OpisDziękujemy za udział w
    Loterii KartoMania.
    Niestety tym razem Twój numer ID nie znalazł się wśród wylosowanych
    numerów i nie zdobyłeś nagrody.
    Zapraszamy do udziału w kolejnych promocjach i konkursach dla Klientów
    mBanku i życzymy powodzenia.

    Sprawdź, do kogo uśmiechnęło się szczęście i kto wygrał Audi TT...

    Hm... nie wiem skad pomysl wysylania takich wiadomosci, ale wg. mnie
    troche nietrafiony...

    MK

  • 2. Data: 2011-08-31 19:46:48
    Temat: Re: Szyderczy mBank
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Sprawdź, do kogo uśmiechnęło się szczęście i kto wygrał Audi TT...
    >
    > Hm... nie wiem skad pomysl wysylania takich wiadomosci, ale wg. mnie
    > troche nietrafiony...
    >
    > MK

    masz już info, że nie wygrałeś, zobacz jakie fajne auto koleś dostał,
    może następnym razem wygrasz ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2011-09-01 08:36:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 12:31:56 -0700, MK napisał(a):

    > Hm... nie wiem skad pomysl wysylania takich wiadomosci, ale wg. mnie
    > troche nietrafiony...

    To jest sygnał do Ciebie że mało się starałeś (pewnie chodziło o
    wykonanie jak największej ilości transakcji) i następnym razem jak się
    podciągniesz to może wygrasz coś wygrasz.

    Xenocide

  • 4. Data: 2011-09-01 09:52:42
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 31 Sie, 21:46, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > masz już info, że nie wygrałeś, zobacz jakie fajne auto koleś dostał,
    > może następnym razem wygrasz ;-)

    Hehe... to ja proponuje jeszcze bardziej innowacyjne podejscie to tego
    co sie nie stalo...

    1/ nie zalozyles atrakcyjnej lokaty - sprawdz kto zalowyzl najwyzsza
    lokate

    2/ nie wplynal na twoje konto przelew wynagrodzenia - sprawdz komu
    wplynelo najwyzsze wynagrodzenie

    itp ;). Milo byloby dostac informacje o otrzymanej nagrodzie, ale
    slabo wyglada informacja o tym, ze sie nie dostalo. Kojarzy mi sie to
    z jakims audiotele czy innymi konkursami smsowymi, o ktorych co jakis
    czas czyta sie w mediach.

    MK