  • 1. Data: 2004-01-29 11:34:24
    Temat: Re: TEMATOM ZWIĄZANYM Z MSRANKIEM I JEGO KLIENTAMI DOPASOWANYMI PROFILOWO DO BANKU
    Od: "hehe" <h...@...pl>

    Na szczęście nie tobie o tym decydować, o czym mamy pisać na tej grupie.

    I chyba zapominasz też że mBank to ponad 0,5mln społeczność!!!

  • 2. Data: 2004-01-29 11:34:44
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    ZDECYDOWANIE MÓWIĘ WON ...

    Dlaczego postawiliście sobie za cel przeniesienie forum Msranku na p.b.b.
    ?!?!?!?!?

    Poronili was rodzice, czy jak ?

    Do wafla ! ! ! ! To się kur*a robi nudne ... rzygać się chce .. czy nie
    widzicie, że całą grupę zapieprzyliście wątkami różniącymi się tylko
    poziomem dramatyzmu lejącego się litrami z waszych wypowiedzi ???

    Czy nie ma już spowiedników w kościołach, telefonów zaufania .. mlini ,
    mforum, mdebili , którzy czują równie wielkąpotrzebę uzewnętrznienia swego
    żalu ku rozpaczy użytkowników grupy PL.BIZNES.BANKI (Nie matoły ... nie
    czyta się tego PL.BIZNES.MBANK.I.JEGO.PPAPRANI.KLIENCI)

    Bez pozdrowień do adresatów tego postu ...

    SP na L4

  • 3. Data: 2004-01-29 11:41:58
    Od: "Jan" <J...@s...pl>

    > Bez pozdrowień do adresatów tego postu ...
    >
    > SP na L4

    L4 chyba na głowę masz?

    Jan

  • 4. Data: 2004-01-29 11:53:14
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    Użytkownik "Jan" <J...@s...pl> napisał w wiadomości

    > L4 chyba na głowę masz?

    Patrz Pan .. zostań klientem TragiBanku i już umiesz wróżyć z ręki przez
    telefon ...

    A uprawnienia hydraulika też ci dali ?

    SP na L4

  • 5. Data: 2004-01-29 11:53:53
    Od: Łukasz Stawicki <g...@i...pl>

    Użytkownik Stasio Podróżnik na L4 napisał:
    > Użytkownik "Jan" <J...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Patrz Pan .. zostań klientem TragiBanku i już umiesz wróżyć z ręki przez
> [...]
    Stasio ... nie przesadzaj Waszmość bo mi śmietnikowe tematy z filtra wyłażą

    ;)

    Łukasz

  • 6. Data: 2004-01-29 13:27:05
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

> [...]

    > ZDECYDOWANIE MÓWIĘ WON ...
    >
    > Dlaczego postawiliście sobie za cel przeniesienie forum Msranku na p.b.b.

    Nareszcie ktos rozsadny. Zalozcie sobie grupe
    pl.sieroty.po.mxxanku i tam placzcie do woli.
    Do banku jeszcze nie dorosliscie.

  • 7. Data: 2004-01-29 13:43:22
    Od: i...@p...onet.pl

    Nie rozumiem pretensji. Jak w temacie jest mBank to dalej juz nie zagladam i
    tyle. Nie mam obowiązku. A dodatkowy temat mi nie przeszkadza. Jak by łkali pod
    zakamuflowanymi tytułami to owszem, można by mieć pretensje. Ale jak już w
    tytule podają o co chodzi to na zdrowie. Niech się użalają we własnym sosie.
    Pozdrawiam
    ilat

  • 8. Data: 2004-01-29 23:46:01
    Od: "ra|)ek" <u...@k...pl>

    On 1/29/2004 12:34 PM, Stasio Podróżnik na L4 wrote:

    > ZDECYDOWANIE MÓWIĘ WON ...

    ... nie rób scen :|

    --
    pozdrawiam
    ra|)ek s

  • 9. Data: 2004-01-30 11:41:48
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Thu, 29 Jan 2004 12:34:44 +0100, "Stasio Podróżnik na L4"
    <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl> wrote:

> [...]
    >?!?!?!?!?
    >
    >Poronili was rodzice, czy jak ?
    >
    >Do wafla ! ! ! ! To się kur*a robi nudne ... rzygać się chce .. czy nie

    No spe mu no spe, albo chociaz waleriane.