  • 1. Data: 2009-07-08 21:05:01
    Temat: TOiP Millennium
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Coś wróbelki ćwierkają, że w Mille szykują się do podwyżki opłat za rachunki
    od 1 sierpnia, przynajmniej w stosunku do rachunków powiązanych z kredytami
    hipo. Ale nie wiem czy to prawda, dotarło to do mnie jako plotka.

  • 2. Data: 2009-07-08 21:11:23
    Temat: Re: TOiP Millennium
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    MarekZ wrote:

> [...]
    > rachunki od 1 sierpnia, przynajmniej w stosunku do rachunków powiązanych z
    > kredytami hipo. Ale nie wiem czy to prawda, dotarło to do mnie jako

    http://www.millenet.pl/centrum_prasowe/informacje_pr
    asowe/37182/39407/?_a=39408

    ale zadnej oficjalnej informacji jeszcze nie dostalem poczta papierowa
    ani wewnetrzna. jesli to prawda, co cwierkaja, to trzeba bedzie zamknac
    konta i splacac raty i ubezpieczenia na rachunki techniczne. no chyba,
    ze maja jakies zapisy w umowach ktore tego zabraniaja?

  • 3. Data: 2009-07-08 21:46:29
    Od: Ra <a...@a...com>

    Paweł pisze:

> [...]
    > konta i splacac raty i ubezpieczenia na rachunki techniczne. no chyba,
    > ze maja jakies zapisy w umowach ktore tego zabraniaja?

    Jest w poczcie, bardzo źle np opłata za konto premium 15 zł, za free
    jeżeli średnie saldo / mc > 5000. Pozostałe warunki zwalniające z opłat
    zostają wycofane. A specjalnie sobie do kredytu hipo wziąłem sobie
    premium bo chciałem mieć pewność że mam wszystko za free
    Widać że chcą depozytów chyba bardziej niż bre

    Chyba w ramach protestu zamknę u nich dopiero co wyrobioną kk. I tak
    oczywiście nie zamknęli mi poprzedniej. Ale wiedziałem że tak się stanie
    bo znowu na nowicjusza w oddziale trafiłem

  • 4. Data: 2009-07-08 22:08:09
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 8 Lip, 23:05, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:
    > Coś wróbelki ćwierkają, że w Mille szykują się do podwyżki opłat za rachunki
    > od 1 sierpnia, przynajmniej w stosunku do rachunków powiązanych z kredytami
    > hipo. Ale nie wiem czy to prawda, dotarło to do mnie jako plotka.

    Byle przelewów z karty na kartę nie przyblokowali...Bez ich konta da
    się żyć !

  • 5. Data: 2009-07-08 22:28:11
    Od: Ra <a...@a...com>

    szczurwa pisze:

    > Byle przelewów z karty na kartę nie przyblokowali...Bez ich konta da
    > się żyć !

    btw jakie są różnice w porównaniu do citi ? czy są bezpłatne ?

  • 6. Data: 2009-07-08 23:14:57
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 9 Lip, 00:28, Ra <a...@a...com> wrote:

    > btw jakie są różnice w porównaniu do citi ? czy są bezpłatne ?

    Z karty Mille możesz spłacić tylko dług wobec banku - kredyt, karta
    itp. Kosztuje to 1% od kwoty przelewu + 9,9 % do momentu spłaty
    zadłużenia.

  • 7. Data: 2009-07-09 00:03:26
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    szczurwa pisze:

    > Z karty Mille możesz spłacić tylko dług wobec banku - kredyt, karta
    > itp. Kosztuje to 1% od kwoty przelewu + 9,9 % do momentu spłaty
    > zadłużenia.

    Czy te spłaty dotyczą także spłat w innym banku?

  • 8. Data: 2009-07-09 06:24:05
    Od: "Olmedia" <o...@o...pl>

    Ra <a...@a...com> napisał(a):

> [...]
    > oczywiście nie zamknęli mi poprzedniej. Ale wiedziałem że tak się
    > stanie
    > bo znowu na nowicjusza w oddziale trafiłem

    Coraz gorzej w tym banku, jestem z nimi 10 lat, ale tak to jeszcze nie
    było. Aby się nachapać. Szkoda słów, kolejna stówka rocznie w plecy.

  • 9. Data: 2009-07-09 06:49:01
    Od: " " <z...@N...gazeta.pl>

    W informacji prasowej zapomnieli podać, że wprowadzają oplaty za rachunki
    walutowe. Np. chf miesiecznie będzie kosztować 2 franki. Jakis inny duży
    bank ma takie opłaty?

    Kredyt hipo. da się spłacać z technicznego, będzie można bezpłatnie zmienieć
    konto osobiste w pln na techniczne. Tylko trzeba oddać karty debetowe i nie
    da się wykonywać żadnych przelewów wychodzących/zakładać lokat przez net...
    Szkoda tylko, że nie ma technicznych rachunków walutowych.

    Do kitu, zmiany są beznadziejne.

  • 10. Data: 2009-07-09 09:19:55
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 9 Lip, 02:03, dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl> wrote:

    > Czy te spłaty dotyczą także spłat w innym banku?

    W ten sposób możesz spłacić dług tylko w innym banku.