  • 1. Data: 2009-08-05 09:16:31
    Temat: [TPSA]
    Od: "szemcio" <szemcio@__o2.pl>

    Co sadzicie ?

    Pozdrawiam,

    --
    szzzz

  • 2. Data: 2009-08-05 09:48:10
    Temat: Re: [TPSA]
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "szemcio" <szemcio@__o2.pl> napisał w wiadomości
    news:h5bj8a$fc1$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Co sadzicie ?
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > --
    > szzzz

    Podobno mają zrezygnować z marki Neostrada i będą zabierali livebox-y. Poza
    tym może podejśc pod 16.

  • 3. Data: 2009-08-05 10:34:15
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "szemcio" <szemcio@__o2.pl> napisał w wiadomości
    > Co sadzicie ?
    >
    > Pozdrawiam,

    Tylko w dół. A potem jeszcze w dół.

  • 4. Data: 2009-08-05 10:41:21
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Fidelio" <t...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "szemcio" <szemcio@__o2.pl> napisał w wiadomości

    > Tylko w dół. A potem jeszcze w dół.

    No dobrze, trochę przesadziłem, zastanawiam się przy jakiej cenie warto
    wejść w to bagno bez przyszłości?

  • 5. Data: 2009-08-05 10:47:06
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Fidelio" <t...@o...eu> wrote in message
    > Użytkownik "Fidelio" <t...@o...eu> napisał w wiadomości

    > No dobrze, trochę przesadziłem, zastanawiam się przy jakiej cenie warto
    > wejść w to bagno bez przyszłości?

    skoro to nie działa jak wszystko inne rośnie jak balony to lepiej spieprzać.
    Jak zaczną dmuchać tepse to bedzie widać. Cena nie gra roli :).

    george

  • 6. Data: 2009-08-05 11:36:00
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    > skoro to nie działa jak wszystko inne rośnie jak balony to lepiej
    > spieprzać.
    > Jak zaczną dmuchać tepse to bedzie widać. Cena nie gra roli :).
    >
    > george

    No tak, ale się zastanawiam przy jakim poziomie ewentualnie się zatrzyma, na
    razie leci jak kamień.

  • 7. Data: 2009-08-05 12:01:04
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > No tak, ale się zastanawiam przy jakim poziomie ewentualnie się zatrzyma,
    > na razie leci jak kamień.
    też na to patrze od czasu do czasu, ale ten kompletny colapse w momencie jak
    wszystko rośnie smierdzi mi padliną.
    anyway, jak 14.5 puści to potem chyba juz tylko 12.5 ...

    george

  • 8. Data: 2009-08-07 15:01:28
    Od: t...@p...onet.pl

    > też na to patrze od czasu do czasu, ale ten kompletny colapse w momencie jak
    > wszystko rośnie smierdzi mi padliną.
    > anyway, jak 14.5 puści to potem chyba juz tylko 12.5 ...

    Dzis znaczący ruch w góre , jak sytułacja ogólna na rynku się nie pogorszy
    to według mnie można juz zbierać .

  • 9. Data: 2009-08-07 19:11:31
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    ewentualne pokonanie 15,30 mogłoby coś zmienić, na razie bardzo źle (patrz
    moje poprzednie posty na ten temat)

    kc