  • 1. Data: 2013-09-04 16:41:41
    Temat: Tablet do konta w Getinie
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    https://promocje.getinonline.pl/konto-z-nagroda/1307
    -konto-nagroda/index.html

  • 2. Data: 2013-09-04 17:14:30
    Temat: Re: Tablet do konta w Getinie
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.09.2013 16:41, kowtow pisze:
    > https://promocje.getinonline.pl/konto-z-nagroda/1307
    -konto-nagroda/index.html

    Mogles dac od razu link do regulaminu, skoro juz to wrzuciles :P

  • 3. Data: 2013-09-04 17:22:55
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu środa, 4 września 2013 16:41:41 UTC+2 użytkownik kowtow napisał:
    > https://promocje.getinonline.pl/konto-z-nagroda/1307
    -konto-nagroda/index.html

    Przecież to takie same gunwo, jak dotychczasowe konto z prezentem - cyrograf na 2
    lata (wpływy 1000 + wydanie 400 miesięcznie).
    Kto coś takiego bierze? Po co w ogóle zaśmiecać tym grupę, jeszcze jak kiedyś w Idei
    dawali Samsunga bodajże, to można było to przeanalizować pod kątem opłacalności
    (marnej z resztą),ale tutaj...

    To jest za to kozackie, sam już czekam na kuriera...
    https://promocje.getinbank.pl/kontakt/main/ror_przen
    ies_konto_082013/index.php

  • 4. Data: 2013-09-04 17:37:26
    Od: pws <p...@g...com>

    A nie, jednak nie - pomyliłem się, tutaj jest nawet gorzej niż w tym Perfekcyjnym z
    nagrodą - trzeba trzymać nie 2 lata, ale aż 30 miesięcy i nie ma całkowitego
    zwolnienia z opłaty za konto. jednym słowem: masakra!
    REG.: http://www.getinonline.pl./egetin2/doc/regulamin-pro
    mocji-konto-prestizowe.pdf

  • 5. Data: 2013-09-04 17:40:43
    Od: pws <p...@g...com>

    Tak więc z GetinOnline godne uwagi jest obecnie tylko to:
    http://www.getinonline.pl./konta-bankowe/konto-tanie
    -zakupy.html

    A z GetinBanku wyżej wymienione przeze mnie.

  • 6. Data: 2013-09-04 17:49:55
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    To jest za to kozackie, sam już czekam na kuriera...
    https://promocje.getinbank.pl/kontakt/main/ror_przen
    ies_konto_082013/index.php

    A mozna do tego wziac karte paliwowa?

  • 7. Data: 2013-09-04 19:08:45
    Od: pws <p...@g...com>

    Nie, tylko albo/albo.

    Tutaj masz szerszy opis i regulamin:
    http://livesmarter.pl/getin-up-aktywna-karta-50-pln-
    przenies-konto/

  • 8. Data: 2013-09-04 21:33:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > To jest za to kozackie, sam ju? czekam na kuriera...
    > https://promocje.getinbank.pl/kontakt/main/ror_przen
    ies_konto_082013/index.php

    > A mozna do tego wziac karte paliwowa?

    tak i jeszcze założyć lokatę na 9% ;-D

    konto z prezentem, jak się z niego nie korzysta to 20 zł/m-c, jak się
    spełnia warunki (1000 zł wpływ + 400 zł obrót kartą) to konto za 10 zł/m-c

    wartość nagrody ok. 500 zł (tyle widziałem na alledrogo)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2013-09-05 09:37:42
    Od: "Zegis" <A...@w...pl>

> [...]
    > spełnia warunki (1000 zł wpływ + 400 zł obrót kartą) to konto za 10 zł/m-c
    >
    > wartość nagrody ok. 500 zł (tyle widziałem na alledrogo)

    Chodzi o tego Lenovo? Jaki to byłby model?
    To opłaca się to brać przy założeniu 24mies x 10 pln (wpływy i obrót kartą
    będzie robiony) = 240 pln.
    Czy czekac na lepsze promocje?

  • 10. Data: 2013-09-05 11:52:44
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 września 2013 09:37:42 UTC+2 użytkownik Zegis napisał:
    > Chodzi o tego Lenovo? Jaki to byłby model?
    > To opłaca się to brać przy założeniu 24mies x 10 pln (wpływy i obrót kartą
    > będzie robiony) = 240 pln.
    > Czy czekac na lepsze promocje?

    Wg regulaminu to Lenovo Idea Tab A1000.