  • 1. Data: 2009-10-29 20:55:18
    Temat: Tania realizacja czeku z USA
    Od: "Piotrek" <g...@p...onet.pl>

    Hej,

    przyszedł mi zwrot kaucji z USA (czekiem), no i sam nie wiem, w
    którym banku najlepiej byłoby go zrealizować, by koszta
    były jak najmniejsze.

    Kwota niewielka, bo $142.

    Będę wdzięczny za radę.

    pozdrawiam,
    Piotrek

  • 2. Data: 2009-10-29 21:14:27
    Temat: Re: Tania realizacja czeku z USA
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Piotrek" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > przyszedł mi zwrot kaucji z USA (czekiem), no i sam nie wiem, w
    > którym banku najlepiej byłoby go zrealizować, by koszta

    Sprobuj BZWBK, inkaso z regresem maja tanie ok 25-45zl (trwa dlugo 2-3 mies.
    ale jest tanio), dla wyzszych kwot przewaznie 150zl lub 0.1% jezeli
    przekracza to 150zl (trwa ok. 4-tyg) oraz ewentualne koszty bankow
    zagranicznych. Zaloz bezplatne konto walutowe, zloz czek i oczekuj. W twoim
    przypadku, najlepsza chyba opcja za 25zl z najdluzszym okresem oczekiwania.

  • 3. Data: 2009-10-29 21:29:06
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    BPH - 20 zł z góry i czas oczekiwania do 3 miesięcy. Nie musisz zakładać
    żadnego rachunku.

    --
    AS

    4556 (20091029) __________

  • 4. Data: 2009-10-29 22:30:12
    Od: "paul" <U...@g...pl>

    Ja polecam CitiHandlowy.

    Inkaso czeku ze zwrotem podatku stanowego (trudniej akceptowalny niż
    federalny, który można oddac do skupu) z W&T trwało 3 tygodnie i nie
    kosztowało nawet grosza

    paul.

  • 5. Data: 2009-10-30 17:29:20
    Od: "Piotrek" <g...@p...onet.pl>

    > Ja polecam CitiHandlowy.
    >
    > Inkaso czeku ze zwrotem podatku stanowego (trudniej akceptowalny niż
    > federalny, który można oddac do skupu) z W&T trwało 3 tygodnie i nie
    > kosztowało nawet grosza

    Dzięki za radę ;-) Mi telefonicznie mówili o kosztach ok. 20zł, ale
    czas faktycznie imponujący - 10 dni, jeśli ma się tam konto.
    Swoją drogą rozważam założenie rachunku studenckiego, wygląda
    bardzo atrakcyjnie. Macie z nim jakieś doswiadczenia?

    pozdrawiam,
    Piotrek

  • 6. Data: 2009-10-30 19:00:56
    Od: "paul" <U...@g...pl>

    Konto w Citi miałem tylko po to żeby zrealizowac czek ;]
    Jakoś szczególnie mnie nie powaliło na kolana
    Rachunku walutowego bez konta nie otwierają, więc musiałem założyc oba....
    Gdy po 3 tyg. na koncie w $ pojawiła się kwota z czeku poszedłem do odziału
    wypłaciłem $, zamknąłem wszystko i kase wymieniłem w kantorze...

    Jak na takich mawiają w marketingu? -> wyjadacze wisienek? :D

    paul.

  • 7. Data: 2009-10-30 19:43:37
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    paul pisze:
> [...]
    > wypłaciłem $, zamknąłem wszystko i kase wymieniłem w kantorze...
    >
    > Jak na takich mawiają w marketingu? -> wyjadacze wisienek? :D

    Pasożyty. :-)

    --
    MiCHA