  • 1. Data: 2010-05-17 10:38:56
    Temat: Techmex
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Wskoczyłem i potem dopiero znalazłem info o upadłości. Zimny pot...
    Zdążyłem wyskoczyć.

    +6%
    :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-05-17 14:05:03
    Temat: Re: Techmex
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Dnia 17-05-2010 o 12:38:56 Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>
    napisał(a):

    > Wskoczyłem i potem dopiero znalazłem info o upadłości. Zimny pot...
    > Zdążyłem wyskoczyć.
    >
    > +6%
    > :-)

    Kupiłeś spółkę spadającą 50% nie dowiedziawszy się najpierw czemu spada?
    Dobre... :)

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 3. Data: 2010-05-17 14:21:44
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    napisał(a):

> [...]
    >
    > +6%
    > :-)

    Kupiłeś spółkę spadającą 50% nie dowiedziawszy się najpierw czemu spada?
    ---

    Myślałem, że przyłapałem maklera na literówce. ;-)

    Jak bym wtopił 100% to bym się mocno wkurzył, ale poważnego uszczerbku by
    nie było.
    Spółki rosną i spadają najczęściej z tego powodu, że rosną lub spadają.
    Reszta to tylko pożywka dla wyjaśnień anali.

  • 4. Data: 2010-05-17 18:14:31
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
> [...]
    > Spółki rosną i spadają najczęściej z tego powodu, że rosną lub spadają.
    > Reszta to tylko pożywka dla wyjaśnień anali.

    A ja jeszcze doskonale pamiętam anala w CNBC, który po długim namyśle w co
    zainwestować wypalił: Techmex! :-)))
    Niestety nie pamiętam kto to i z jakiej instytucji - powinno się z tego
    zmontować filmik pt. "profesjonaliści".

  • 5. Data: 2010-05-17 19:46:18
    Od: Virck <v...@v...net>

    Fidelio wrote:

> [...]
    > zainwestować wypalił: Techmex! :-)))
    > Niestety nie pamiętam kto to i z jakiej instytucji - powinno się z tego

    To bylo w sierpniu 2009...I po jego rekomendacji Techmex wystrzelil z
    okolic 5zl do ponad 10zl....to byl wtedy fantastyczny zarobek...A ten
    analityk to byl z ING....-;)))