  • 1. Data: 2011-09-01 08:09:44
    Temat: Telefon z mbanku - "najlepsze ubezpieczenie"
    Od: "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl>

    Właśnie dzwoniła kobitka z mbanku że ma dla mnie jako klienta mbanku i tylko
    dzisiaj może mi zaproponować ubezpieczenie na życie z sumą ubezpieczenia
    200.000 zł

    i tylko dzisiaj składka 24,99 zł

    Pytam się czy to roczna? a babka nie miesięczna

    wyśmiałem ją

    jak można takie drogie ubezpieczenie nazywać najlepszym na rynku i w ogóle

    a może to dobry interes i niesłusznie ją pogoniłem - wy tez mieliście te telefony?

  • 2. Data: 2011-09-01 08:39:31
    Temat: Re: Telefon z mbanku - "najlepsze ubezpieczenie"
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-09-01 10:09, Józef Gołaś pisze:
> [...]
    >
    > a może to dobry interes i niesłusznie ją pogoniłem - wy tez mieliście te telefony?

    dla banku z pewnością, poza tym brać ubezpieczenie bez czytania OWU?
    totalna głupota!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2011-09-01 08:43:30
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl> writes:

> [...]
    >
    > a może to dobry interes i niesłusznie ją pogoniłem - wy tez mieliście te telefony?

    Pomijając samą sensowność ubezpieczania się na życie - to naprawdę taka
    zła oferta? BO mi wchodzi coś ~300 PLN rocznie, i przy sumie 200KPLN nie
    wiem czy to jest _aż_ takie złe.

    KJ

    --
    Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
    ----------------

  • 4. Data: 2011-09-01 09:12:22
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 01 Sep 2011 10:43:30 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Pomijając samą sensowność ubezpieczania się na życie - to naprawdę taka
    > zła oferta? BO mi wchodzi coś ~300 PLN rocznie, i przy sumie 200KPLN nie
    > wiem czy to jest _aż_ takie złe.

    Jakaś plaga? Mi konsultant z TP (jako świetnemu klientowi ;)) usiłował
    wcisnąć ubezpieczenie o podobnych parametrach

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2011-09-01 09:13:05
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-09-01, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Pomijając samą sensowność ubezpieczania się na życie - to naprawdę taka
    > zła oferta? BO mi wchodzi coś ~300 PLN rocznie, i przy sumie 200KPLN nie
    > wiem czy to jest _aż_ takie złe.

    To chyba zależy od tego jakie przypadki są wyłączone z tego ubezpieczenia.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2011-09-01 09:27:51
    Temat: Re: Telefon z mbanku -
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...pl>

    z TP?

    z Telekomunikacji Polskiej? To oni się zajmuja ubezpieczeniami?

  • 7. Data: 2011-09-01 10:37:00
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 1 Sep 2011 09:27:51 +0000 (UTC), Józef Gołaś napisał(a):

    > z TP?
    > z Telekomunikacji Polskiej? To oni się zajmuja ubezpieczeniami?

    No z Telekomunikacji, a czym się zajmują to nie wiem, posłałem na drzewo
    :).

    --
    Kojer

  • 8. Data: 2011-09-01 13:05:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Józef Gołaś" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    >z TP?
    >
    > z Telekomunikacji Polskiej? To oni się zajmuja ubezpieczeniami?

    DO mnie już dwa razy dzwonili w tej sparwie. Po prostu mają prowizję i
    tyle. Ciekawe, czy mają licencje, bo zdaje sie do oferowania ubezpieczeń
    jest wymagana :-)

  • 9. Data: 2011-09-01 19:59:13
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

    > To chyba zależy od tego jakie przypadki są wyłączone z tego ubezpieczenia.

    Trzeba byc singlem :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 10. Data: 2011-09-01 20:22:15
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Thu, 1 Sep 2011 15:05:52 +0200, "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >
    >DO mnie już dwa razy dzwonili w tej sparwie. Po prostu mają prowizję i
    >tyle. Ciekawe, czy mają licencje, bo zdaje sie do oferowania ubezpieczeń

    Do prowadzenia zakładu ubezpieczeń to owszem - jest potrzebna. A oni są po
    prostu występują jako agent firm ubezpieczeniowych.

    --
    Sławomir Szyszło