  • 1. Data: 2009-08-15 18:13:51
    Temat: Teoria fal Elliotta i liczby Fibonacciego
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    Która z metod prognozowania jest bardziej godna polecenia? Czy może
    Ktoś polecić jakąś publikację, która wyczerpuje temat?

  • 2. Data: 2009-08-15 20:43:33
    Temat: Re: Teoria fal Elliotta i liczby Fibonacciego
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Pr0NET <b...@g...com> napisał(a):

    > , która wyczerpuje temat?

    Ha, ha, ha. To jest temat, którego nie da się wyczerpać :).

    kc

  • 3. Data: 2009-08-15 21:26:53
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Pr0NET" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]

    składnikiem TFE jest fibo

  • 4. Data: 2009-08-15 21:39:49
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Pr0NET" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > składnikiem TFE jest fibo

    Zresztą fibo jest wszędzie więc lepiej żebys to zrozumiał:)))
    To jest coś boskiego.

  • 5. Data: 2009-08-15 22:37:35
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Pr0NET wrote:

    > Która z metod prognozowania jest bardziej godna polecenia? Czy może
    > Ktoś polecić jakąś publikację, która wyczerpuje temat?

    Według mnie metody te mogą przysłużyć się przy konstruowaniu systemu, bo
    mówią coś z grubsza o rynku, ale stosowanie ich do przewidzenia jakichś
    precyzyjnych poziomów ma niewielki sens...

  • 6. Data: 2009-08-16 11:22:12
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Delfino Delphis"

    > Według mnie metody te mogą przysłużyć się przy konstruowaniu systemu...

    Sytem oparty na TFE?

    > ...ale stosowanie ich do przewidzenia jakichś precyzyjnych poziomów ma
    > niewielki sens...

    poziomów... i czasów dodajmy; i tu się mylisz, służy do przewidywań
    precyzyjnych.

  • 7. Data: 2009-08-16 11:33:53
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    On Aug 15, 10:43 pm, " kc" <k...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Ha, ha, ha. To jest temat, którego nie da się wyczerpać :).
    >
    > kc
    >
    > --

    Ale da się pewnie podać jakąś pozycje książkową, która sporo wyjaśnia?
    Przecież nie będę prowadził własnych badań.

  • 8. Data: 2009-08-16 12:30:48
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Pr0NET"

    No to leżysz.

  • 9. Data: 2009-08-16 15:08:35
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    On Aug 16, 2:30 pm, "skippy" <m...@o...the.moon> wrote:
    > Użytkownik "Pr0NET"

    > No to leżysz.

    Nie o to chodzi ;]. Miałem nadzieję, że Ktoś poleci jakiś dobry
    texbook, ale pewnie nikt nie czyta, a jak czyta to nie bawi się na
    usernecie :d nawet w weekendy. No cóż zainwestuje w kilka pozycji
    książkowych.

  • 10. Data: 2009-08-16 15:28:37
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    TFE zawiera w sobie liczby Fibbo, a wiec proponuje zaczac od liczb Fibbo.

    D.