  • 1. Data: 2007-05-28 13:33:06
    Temat: Test przeliczników dla kart - wyniki
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Moje karty nie są takie szybkie, ale niektórzy już mają rozliczenia
    dlatego proszę je podawać w tym wątku. Proponuje taki zapis:

    Nazwa karty/bank | data rozliczenia | 1 GBP lub 40 CZK | ile PLN

  • 2. Data: 2007-05-28 15:06:35
    Temat: Re: Test przeliczników dla kart - wyniki
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    VE Inteligo/PKO BP | 26.05 | 1 GBP | 5.79 PLN
    VE Inteligo/PKO BP | 25.05 | 40 CZK | 5.53 PLN

    Uwaga - mimo iż wybrałem rozliczanie przez bank, a nie PayPal, kurs
    GBP jest taki, o jakim zostałem poinformowany przez Paypal (kursu
    wymiany w systemie PayPal począwszy od 25 maj. 2007:1 Złoty polski =
    0,172502 Funty szterlingi)
    Czyżby przypadek ?

    MichalL

  • 3. Data: 2007-05-28 15:42:25
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    MichalL pisze:
> [...]
    > GBP jest taki, o jakim zostałem poinformowany przez Paypal (kursu
    > wymiany w systemie PayPal począwszy od 25 maj. 2007:1 Złoty polski =

    A i jak jeszcze zauważył Michał dobrze by było podać czy zmianiało się
    opcję z domyślnej (czyli przeliczanie prze paypal sic!) na bez
    przeliczania przez paypal.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 4. Data: 2007-05-29 08:23:01
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Właśnie zaglądnąłem na www i mam już rozliczenia. Tak jak pisałem,
    niestety ale popełniliśmy błąd/niedopatrzenie - czyli nie
    przypilnowaliśmy przeliczników paypal, które należało wyłączyć bo
    domyślnie są włączone i nota bene bardzo niekorzystne. Za
    niedopatrzenie, po części czuję się winny :/ ale poszło na dobry
    projekt, więc nie jest źle. Przy okazji z moich obserwacji wyszło, że w
    tym przypadku paypal przyjmuje tylko 3 wpłaty z tej samej kk jednego
    dnia. Oto wyniki:

    Przeliczenia paypal (rozliczone 25.05) dla kart Citi-BP i MC ING (tak
    powinni mieć wszyscy, którzy nie przełączyli opcji w paypal):

    1 GBP = 5,80 zł
    40 CZK = 5,55 zł

    A teraz to o co nam chodziło:

    Citi-BP/VISA | 26.05 | 1 GBP | 5,93 zł
    ING/MC | 26.05 | 1 GBP | 5,73 zł

    Podsumowując to wychodzi, że te przeliczniki paypal'a w niektórych
    skarjnych przypadkach się przydają i jeszcze zaoszczędzimy. Co do opinii
    o citi i przelicznikach - tak tą kartą można płacić tylko w PLN!

    PS Jak to się mówi "pierwsze śliwki robaczywki" dlatego, też proponuje
    za jakiś czas kolejny test kart kredytowych i przeliczników (np w
    połowie czerwca albo nawet prędzej). Waluty:
    1 USD
    1 EURO
    1 GBP lub 10 CZK

  • 5. Data: 2007-05-29 09:06:04
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > za jakiś czas kolejny test kart kredytowych i przeliczników (np w
    > połowie czerwca albo nawet prędzej). Waluty:

    nie mam jeszcze wynikow z mille, ale tam obciazenia pojawiaja sie czasem i
    po tygodniu...

    przy nastepnej okazji korzystamy z tej samej strony?
    czy jest moze inna bez paypala?

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-05-29 09:29:06
    Od: u...@o...pl (Wwieslaw)

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> wrote:

    > Nazwa karty/bank | data rozliczenia | 1 GBP lub 40 CZK | ile PLN

    MC Aspiracje/Nordea | 2007-05-28 | 1 GBP | 5,71
    MC Aspiracje/Nordea | 2007-05-28 | 40 CZK | 5,47

    Pozdrawiam
    Wwieslaw

  • 7. Data: 2007-05-29 09:31:59
    Od: u...@o...pl (Wwieslaw)

    Wwieslaw <u...@o...pl> wrote:
    > MC Aspiracje/Nordea | 2007-05-28 | 1 GBP | 5,71
    > MC Aspiracje/Nordea | 2007-05-28 | 40 CZK | 5,47
    >
    > Pozdrawiam
    > Wwieslaw

    Autokorekta: 28 to data ksiegowania, GBP data realizacji 26.05, CZK
    25.05

    Wwieslaw

  • 8. Data: 2007-05-29 09:58:57
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Wwieslaw wrote:

    > MC Aspiracje/Nordea | 2007-05-28 | 1 GBP | 5,71
    > MC Aspiracje/Nordea | 2007-05-28 | 40 CZK | 5,47

    O proszę czyżby nowy lider przeliczników? 2 gr lepiej niż moja MC ING

  • 9. Data: 2007-05-29 10:02:38
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > przy nastepnej okazji korzystamy z tej samej strony?
    > czy jest moze inna bez paypala?

    No można poszukać jakiegoś innego projektu i dotacji na niego, gdzie
    będzie taki wybór walut (ja osobiście teraz nic nie kojarzę). Co do
    paypal to można korzystać, tylko trzeba wyłączyć domyślne przeliczanie
    paypala, coby obciążenie na kartę przyszło w walucie jaką wybieramy.

    PS. Zobacz na post Wwieslawa nordea pokonała MC ING :)

  • 10. Data: 2007-05-29 10:30:19
    Od: "MrMrooz " <m...@W...gazeta.pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    > Przeliczenia paypal (rozliczone 25.05) dla kart Citi-BP i MC ING (tak
    > powinni mieć wszyscy, którzy nie przełączyli opcji w paypal):
    >
    > 1 GBP = 5,80 zł
    > 40 CZK = 5,55 zł
    Ja mam to samo dla karty MC BPH - też nie wyłączyłem przelicznika pypalowego.

    Jestem za jak najszybszym powtórzeniem testu, może znowu piątek?

    Pozdrawiam
    Michał M