  • 1. Data: 2007-08-11 18:32:21
    Temat: Testowal ktos?
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    "Za wypłatę gotówki za pomocą kart płatniczych Poczta Polska nie pobiera żadnych
    opłat z tym związanych. Klient płaci jedynie prowizję zgodną z taryfą opłat i
    prowizji banku wydawcy karty. Poczta Polska obsługuje wszystkie karty płatnicze
    systemów VISA i Master Card. Maksymalny limit wypłaty gotówki w Urzędach pocztowych
    wynosi 5000 zł (nie więcej jednak niż limit wypłaty gotówki ustalony dla konkretnej
    karty płatniczej)."

    Konkretnie chodzi o wyplaty kartami bezprowizyjnymi - np. Toyota Bank w ramach
    bezplatnego limitu czterech wyplat miesiecznych.

  • 2. Data: 2007-08-11 18:41:18
    Temat: Re: Testowal ktos?
    Od: "Fatrix" <fatrix[{@}]poczta.neostrada.pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl> napisał

    > Konkretnie chodzi o wyplaty kartami bezprowizyjnymi > - np. Toyota Bank w
    > ramach
    > bezplatnego limitu czterech wyplat miesiecznych.

    A ja to samo pytanie, ale odnośnie Inteligo.

    PzO wie, że chyba z PKO BP jest bez prowizji, ale mówi, że ona nie wie<lol>

    Pozdrawiam
    fatrix

  • 3. Data: 2007-08-11 18:44:14
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Fatrix <fatrix[{@}]poczta.neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

    > A ja to samo pytanie, ale odnośnie Inteligo.
    >
    > PzO wie, że chyba z PKO BP jest bez prowizji, ale mówi, że ona nie wie<lol>

    To akurat pisze na ich stronach (poczty) - prowizja jest
    "Oferta dla klientów PKO BP - klienci posiadający karty Graffitii i Ekspres banku
    PKO BP zapłacą prowizję od dokonanej wypłaty gotówki w wysokości nie wyższej niż
    1,10 zł."

  • 4. Data: 2007-08-12 08:45:58
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Krzysztofsf napisał(a):

    > "Za wypłatę gotówki za pomocą kart płatniczych Poczta Polska nie pobiera żadnych
    > opłat z tym związanych.

    Prawda. Płaciłem kredytówką Raiffiego i wszystko się zgadza

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 5. Data: 2007-08-12 08:52:47
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Markus Sprungk" <m...@g...com> wrote in message

    > Prawda. Płaciłem kredytówką Raiffiego i wszystko się zgadza

    Tzn nie placiles tylko wyplacales gotowke :). Coz w tym dziwnego, ze nie
    pobieraja oplat, bank im za to placi.

    MK

  • 6. Data: 2007-08-12 09:07:30
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    MK napisał(a):

    > Tzn nie placiles tylko wyplacales gotowke :)

    Nie widzę różnicy. Skoro mam do zapłacenia np. 122 złote to podaję kartę
    babce w okienku i żadnej gotówki na oczy nie widzę :>

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 7. Data: 2007-08-12 09:17:37
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 12 Sie, 11:07, Markus Sprungk <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > babce w okienku i żadnej gotówki na oczy nie widzę :>
    >
    > --
    > Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl

    W razie naliczenia prowizji za transakcję gotówkową napisz do rajfiego
    reklamację z argumentacją, że na oczy pieniędzy nie widziałeś więc to
    musiała być transakcja bezgotówkowa :))

  • 8. Data: 2007-08-12 09:30:03
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    k...@g...pl <k...@g...pl> napisał(a):

    > W razie naliczenia prowizji za transakcj=EA got=F3wkow=B1 napisz do rajfiego
    > reklamacj=EA z argumentacj=B1, =BFe na oczy pieni=EAdzy nie widzia=B3e=B6 w=
    > i=EAc to
    > musia=B3a by=E6 transakcja bezgot=F3wkowa :))

    Pobieznie spojrzalem na ich taryfy - wyplaty bez prowizji mialy byc do 30-06-07.
    Przedluzyli?
    Pelna zgodnosc co do roznicy pomiedzy transakcjami gotowkowymi i bezgotowkowymi.
    Dodam jeszcze brak GP w gotowkowych :)

  • 9. Data: 2007-08-12 14:05:27
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Kij w odsetki. Zazwyczaj jest na dzień dobry 3% prowizji, nie mniej niż...
    (tutaj jakaś spora kwota w okolicy 10 zł)
    Arek

  • 10. Data: 2007-08-13 14:50:24
    Od: pwk <p...@p...pl>

    Krzysztofsf pisze:
    > Toyota Bank w ramach
    > bezplatnego limitu czterech wyplat miesiecznych.

    bezprowizyjne są tylko 3 wypłaty..