  • 1. Data: 2009-09-08 06:49:31
    Temat: Też tak macie (o złośliwości kursu)? ;)
    Od: Hubert <n...@...pl>

    Też tak macie, że gdy gracie systemem/ami (jakimś tam
    trend-followerami), że gdy się trzymacie ich wskazań, to kurs tak nie do
    końca wie w którą stronę iść, a jeśli z takiego czy innego powodu
    odpuścicie (jak ja wczoraj), to natychmiast robi zdecydowany ruch w
    przeciwnym kierunku? ;))

  • 2. Data: 2009-09-08 07:37:31
    Temat: Re: Też tak macie (o złośliwości kursu)? ;)
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Hubert" <n...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stronę iść, a jeśli z takiego czy innego powodu odpuścicie (jak ja
    > wczoraj), to natychmiast robi zdecydowany ruch w przeciwnym kierunku? ;))

    Oczywiście, to standard!! Dlatego trzeba grać regularnie i zawsze brać
    sygnał. I wyłączyć myślenie.
    Dombrek

  • 3. Data: 2009-09-08 08:21:11
    Od: <t...@g...com>