  • 1. Data: 2009-03-06 09:02:31
    Temat: To jakies zarty czy ja czegos nie rozumiem?
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    http://biznes.onet.pl/5,1546158,prasa.html

    Bedzie mozna placic polowe minimalnej, wyplacajac raz na rok?

  • 2. Data: 2009-03-06 10:21:46
    Temat: Re: To jakies zarty czy ja czegos nie rozumiem?
    Od: Radius <radius@radius>

    Gonzo pisze:
    > http://biznes.onet.pl/5,1546158,prasa.html
    >
    > Bedzie mozna placic polowe minimalnej, wyplacajac raz na rok?

    kryzys to kurwa kryzys.

  • 3. Data: 2009-03-06 10:30:50
    Od: Radius <radius@radius>

    Gonzo pisze:
    > http://biznes.onet.pl/5,1546158,prasa.html
    >
    > Bedzie mozna placic polowe minimalnej, wyplacajac raz na rok?

    Czy w czasie kryzysu, moge za chleb zaplacic polowe stawki ?
    - w koncu kryzys.

  • 4. Data: 2009-03-07 01:16:27
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    >   Czy w czasie kryzysu, moge za chleb zaplacic polowe stawki ?
    >   - w koncu kryzys.
    Nie możesz. Na tym polega kryzys. Kup sobie na allegro bimbrownie, dokąd jeszcze
    są w przyzwoitych cenach. Będziesz miał gdzieś kryzys.