  • 1. Data: 2009-11-09 10:21:38
    Temat: To jestem troche spokojniejszy
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Funkcjonariusze służb bezpieczeństwa PRL , których akta są w ściśle
    tajnym tzw. zastrzeżonym zbiorze IPN, nie stracą przywilejów emerytalnych

    Problem ujawnił prezes IPN Janusz Kurtyka, przedstawiając w Senacie
    informację o pracach Instytutu w 2008 r.
> [...]
    >
    > Problem ujawnił prezes IPN Janusz Kurtyka, przedstawiając w Senacie
    > informację o pracach Instytutu w 2008 r.

    Prokuratorzy i sędziowie z PRL, nawet nie zastrzeżeni, też nie stracą.
    Teraz to już możesz być całkiem spokojny.

  • 3. Data: 2009-11-09 12:22:56
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "skippy" <...@n...ma> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Prokuratorzy i sędziowie z PRL, nawet nie zastrzeżeni, też nie stracą.
    > Teraz to już możesz być całkiem spokojny.

    No ale z tym byście mieli problem, rozumiem.
    Dopiero w V RP, kiedy by sie cięło swoje własne szergi mając władze
    absolutną.
    Do dla Ciebie niestety, a IMO na szczęście, nie wyszło w pomrocznej IV RP.
    A to kupe lat i poumierają sami, więc co tu ruszać.