  • 1. Data: 2023-09-15 14:46:34
    Temat: To mi dopiero Expres
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Nie jestem pewien czy to był mój pierwszy, czy może kiedyś już raz
    robiłem przelew expresowy. W każdym razie doświadczenia nie mam.

    Czy to się często zdarza?

    ----------------------
    Z uwagi na wewnętrzny system i stosowaną metodykę autoryzacji zleceń w
    naszym banku, przelew zlecony 2 września 2023 r. w kwocie 4400 zł,
    został zrealizowany 4 września 2023 r.

    Serdecznie przepraszam Pana za opóźnienie.
    -------------------------

    P.G.

  • 2. Data: 2023-09-15 14:52:26
    Temat: Re: To mi dopiero Expres
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2023-09-15 o 14:46, Piotr Gałka pisze:

    > Czy to się często zdarza?

    Doprecyzuję: Express Elixir i Citi.

    To musi być ciekawa 'metodyka', że Express jedzie jak osobowy :)

    Powolność ostatnio kojarzy mi się z pociągiem Kima osiągającym zawrotną
    prędkość 60km/h.

    P.G.

  • 3. Data: 2023-09-15 18:05:55
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2023-09-15 o 14:52, Piotr Gałka pisze:

    > Doprecyzuję: Express Elixir i Citi.
    >
    > To musi być ciekawa 'metodyka', że Express jedzie jak osobowy :)

    A zwrócili opłatę za ten 'ekspres', czy w opłacie za konto takie
    przelewy są zawarte?

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne

  • 4. Data: 2023-09-15 20:26:04
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 15 września 2023 o 18:05:58 UTC+2 Krystek napisał(a):

    > A zwrócili opłatę za ten 'ekspres', czy w opłacie za konto takie
    > przelewy są zawarte?

    Tu akurat bodajże 3 w miesiącu darmowe.

    Ale ten 2 września to sobota imieniny kota.
    Trzeba sprawdzić w rozpisce KIR w jakich dniach/godzinach citek
    realizuje expresy.
    Nie każdy bank ma to 24/7.
    Czasem też wysyłanie inaczej i odbieranie inaczej.

    No i cały w tym ambaras, żeby dwoje (banków)
    chciało na raz.
    Więc niekoniecznie wina citka.

    Tylko po co wmieszali w to "stosowaną metodykę autoryzacji zleceń",
    przypomnieli sobie o Trójcy Świętej?
    I co to właściwie znaczy?
    A chodziło tylko o lokomotywę 8462...

  • 5. Data: 2023-09-16 18:52:23
    Od: _Master_ <...@...pl>

    A mnie to nieustannie śmieszy że banksyerka w XXI w. domaga się opłaty
    za natychmiastowe wykonanie operacji.

    Coś tam się tłumaczyli że konie muszą odpocząć że trzeba dorożki
    nasmarować, że komputery w łikendy odpoczywają ...

    A tu rebiata podnieca się przelewem natychmiastowym

    TO KURWA ICH JEBANY OBOWIĄZEK. Przetrzymywanie kasy o minutę w
    dzisiejszych czasach daje wymierne procenty na rynkach finansowych.

    UŚWIADOMCIE TO SOBIE ŻE ONI ZARABIAJĄ NA TEJ KASIE KIEDY JEST WOŻONA
    TACZKĄ ;_)

  • 6. Data: 2023-09-16 20:45:15
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 16 września 2023 o 18:52:28 UTC+2 _Master_ napisał(a):

    > UŚWIADOMCIE TO SOBIE ŻE ONI ZARABIAJĄ NA TEJ KASIE KIEDY JEST WOŻONA
    > TACZKĄ ;_)

    My to wiemy.
    To ty wciąż robisz z siebie debila pisząc,
    że za usługi bankowe naleźy płacić.

  • 7. Data: 2023-09-16 23:42:03
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 16 wrz 2023 o 20:45, Dawid Rutkowski pisze:

    > My to wiemy.
    > To ty wciąż robisz z siebie debila pisząc,
    > że za usługi bankowe naleźy płacić.

    Moim zdaniem trzeba płacić -- Velo płaci 100+50 (ponoć do końca
    listopada) za polot i przez pół roku miesięcznie 100 za płacenie
    tałzena debetówką...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 8. Data: 2023-09-17 09:49:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 16 września 2023 o 23:42:06 UTC+2 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Moim zdaniem trzeba płacić -- Velo płaci 100+50 (ponoć do końca
    > listopada) za polot i przez pół roku miesięcznie 100 za płacenie
    > tałzena debetówką...

    A, święta racja.
    Debilizm monster-zadka nawet mnie zmylił
    (a ostrzegali "nie dyskutuj z idiotą, ..."),
    więc sprecyzuję.
    Za korzystanie z jego usług bank
    powinien płacić klientowi.

  • 9. Data: 2023-09-17 10:09:16
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > My to wiemy.
    > To ty wciąż robisz z siebie debila pisząc,
    > że za usługi bankowe naleźy płacić.

    Co Innego płacić za wykonaną pracę a co innego rżnąć głupa i trzymać
    kasę bo trzeba czekać na "OKNO TRANSFEROWE"

    Geniusz tkwi w prostocie. Jest praca jest zapłata. Gmatwanie i udawanie
    że postęp technologiczny NIE NASTĄPIŁ jest godne POTĘPIENIA.

  • 10. Data: 2023-09-17 10:12:10
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Pchiiiiii

    To tak jak wypłatą Polsce KPO

    Wypłacimy jak poprosisz ;-)

    Ciekawe kto zarabia na tej kasie przez tyle miesięcy?