  • 1. Data: 2005-07-15 11:54:53
    Temat: To moja wina ;)
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    http://projektf1.com/ScanImage001.jpg

    Chyba to moja wina, że pokończyły się darmowe promocje Multibanku (prowadzenie
    za 0zł), ale jestem pełen podziwu dla ich detektywistycznych talentów ;)

    No i skąpstwa, bo dostałem tylko kubek :P

  • 2. Data: 2005-07-15 13:18:18
    Temat: Re: To moja wina ;)
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > ale jestem pełen podziwu dla ich detektywistycznych talentów ;)

    Jeżeli kiedykolwiek wysłałeś maila do nich i używasz jakiegoś stałego
    łącza do netu (nie neostrady) to nie był to wielki problem. BTW cośmały
    ten skan - ja widze tylko 1 linijke tekstu...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2005-07-15 13:34:36
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 15 Jul 2005 15:18:18 +0200, w <db8d0n$c2r$1@atlantis.news.tpi.pl>, "gg"
    <n...@m...com> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli kiedykolwiek wysłałeś maila do nich i używasz jakiegoś stałego
    > łącza do netu (nie neostrady) to nie był to wielki problem.

    Maila raczej nie wysyłałem, łącze mam stałe (aczkolwiek nie sam) -- ale dziwię
    się, że komuś się chciało i że w ogóle ktoś potrafił ;)

    > BTW cośmały
    > ten skan - ja widze tylko 1 linijke tekstu...

    Reszta to blebleble (że przepraszają za niedogodności itp...)

  • 4. Data: 2005-07-15 16:51:37
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    gg wrote:
> [...]

    A ilu może być klientów Multibanku o nazwisku Radosław P., nawet jeżeli wg
    http://www.herby.com.pl/herby/indexslo.html
    dziesięć lat temu 13339 osób z takim nazwiskiem? No i ilu z nich nie płaciło
    za konto ;-)

    Bogdan B.

  • 5. Data: 2005-07-15 17:35:59
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    r...@a...net.pl napisał(a):
> [...]
    > za 0zł), ale jestem pełen podziwu dla ich detektywistycznych talentów ;)
    >
    > No i skąpstwa, bo dostałem tylko kubek :P

    http://www.google.com/search?q=radekp%40alpha.net.pl

    To nie wymaga specjalnych talentów. Nawet nie trzeba nic więcej klikać,
    żeby poznać nazwisko. A ile może być klientów o tym nazwisku z tym samym
    problemem?

    A może po prostu podałeś maila przy zakładaniu konta?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Smoliński

  • 6. Data: 2005-07-15 19:24:11
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 15 Jul 2005 19:35:59 +0200, w
    <b8f04$42d7f3fe$d4ba5985$20506@news.chello.pl>, Beniamin <b...@c...pl>
    napisał(-a):

> [...]
    > problemem?
    >
    > A może po prostu podałeś maila przy zakładaniu konta?

    Może, chociaż podaję zwykle inny. Albo spisali z mBankowego... szkoda, że mBank
    nie jest taki prężny :P

  • 7. Data: 2005-07-15 21:27:27
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Ale zaraz bo po kilku mailach w wątku chyba przestalem rozumec.... Oni
    wysłali do ciebi pismo papierowe na adres domowy tak?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 8. Data: 2005-07-15 22:53:19
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 15 Jul 2005 23:27:27 +0200, w <db99nh$pb4$1@atlantis.news.tpi.pl>, "gg"
    <n...@m...com> napisał(-a):

    > Ale zaraz bo po kilku mailach w wątku chyba przestalem rozumec.... Oni
    > wysłali do ciebi pismo papierowe na adres domowy tak?

    Tak. Z kubkiem.

  • 9. Data: 2005-07-17 20:43:44
    Od: "gg" <n...@m...com>

    > Tak. Z kubkiem.