  • 1. Data: 2012-05-23 21:16:51
    Temat: Toyota Bank obniża loty.
    Od: c...@g...com

    Zasmuciłem się, gdy nie tak dawno obniżyli 13 dniowy plan depozytowy z 7% na 6,5%.
    Ale jak zobaczyłem że aktualnie oprocentowanie tego wkładu wynosi 6,25% to już
    zazgrzytałem zębami.
    A wiadomość wysłali w dniu 18 maja informując, że od dnia 14 maja OBNIŻĄ
    oprocentowanie lokat.
    Macie jakieś propozycje alternatyw?

    Subiektywny Test Upierdliwego Konsumenta
    http://stukon.blogspot.com/

  • 2. Data: 2012-05-23 21:37:07
    Temat: Re: Toyota Bank obniża loty.
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    W dniu środa, 23 maja 2012 21:16:51 UTC+2 użytkownik c...@g...com napisał:
> [...]
    oprocentowanie lokat.
    > Macie jakieś propozycje alternatyw?
    >
    > Subiektywny Test Upierdliwego Konsumenta

    BGŻ Optima daje 6,5% dla nowych środków do 40 tys.

  • 3. Data: 2012-05-24 13:59:45
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 23 Maj, 21:16, c...@g...com wrote:
> [...]
    zazgrzytałem zębami.
    > A wiadomość wysłali w dniu 18 maja informując, że od dnia 14 maja OBNIŻĄ

    O czym tu mowa w przypadku tego banku? Na stronie
    http://toyotabank.pl/plan_depozytowy.html
    podają fałszywe, bo niezaktualizowane dane o oprocentowaniu i opłatach
    za konto!

  • 4. Data: 2012-05-25 11:07:37
    Od: QUWERT <w...@w...gazeta.pl>

    > Toyota Bank obniża loty.

    Ten bank już dawno zarył w muł, teraz czekam aż przebije dno

    > Macie jakieś propozycje alternatyw?

    Ewakuacja i to pośpieszna
    każdy inny wybór wydaje się być lepszy

  • 5. Data: 2012-05-25 14:38:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 25 May 2012 11:07:37 +0200, QUWERT napisał(a):

    > Ewakuacja i to pośpieszna
    > każdy inny wybór wydaje się być lepszy

    IMO TB to już od dłuższego czasu egzotyka na tej grupie tudzież wyzwanie
    dla prawdziwych żołnierzuf ;)

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2012-06-15 17:37:40
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Kolejna obniżka oprocentowania. Już tylko 6%

  • 7. Data: 2012-06-15 19:50:37
    Od: gral <n...@e...pl>

    Michal Pl napisał(a):
    > Kolejna obniżka oprocentowania. Już tylko 6%

    Granica mojej wyrozumiałości została przekroczona. Zamykam ten shit
    (dopiero co otwarty dla 7%)!

  • 8. Data: 2012-06-21 12:49:49
    Od: " " <s...@g...pl>

    > Granica mojej wyrozumiałości została przekroczona. Zamykam ten shit
    > (dopiero co otwarty dla 7%)!

    Dokładnie tak samo u mnie - otwarłem 2 lutym dla 7%, dwa tygodnie temu wysłałem
    pismo z rezygnacją. Ciekwe, że jeszcze nikt nie zadzwonił się pytać, co mnie od
    tego skłoniło :)

  • 9. Data: 2012-06-21 21:20:53
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 czerwca 2012 12:49:49 UTC+2 użytkownik napisał:

> [...]
    > pismo z rezygnacją. Ciekwe, że jeszcze nikt nie zadzwonił się pytać, co mnie od

    Jak ja wypowiadałem (16 zamknęli konta, ale te do 25 lat sobie jeszcze zostawiłem) to
    nikt nie raczył zadzwonić :(

  • 10. Data: 2012-06-22 00:54:37
    Od: gral <n...@e...pl>

    s...@g...pl napisał(a):

    > Dokładnie tak samo u mnie - otwarłem 2 lutym dla 7%, dwa tygodnie temu wysłałem
    > pismo z rezygnacją. Ciekwe, że jeszcze nikt nie zadzwonił się pytać, co mnie od
    > tego skłoniło :)

    odesłałeś token? mi panienka w infolinii wmawiała, że powinienem, ale ja
    uważam, że w okresie wypowiedzenia mam prawo korzystać z konta (po
    prostu chcę sprawdzić, czy zamkną - nie będę się mógł zalogować), poza
    tym w regulaminie nie ma ani słowa o konieczności odesłania tokena, więc
    wysłałem tylko wypowiedzenie.