  • 1. Data: 2012-03-25 14:26:33
    Temat: Transakcje na niskie
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    W związku z poprzednim wątkiem dot. karty debetowej w Polbanku, i
    rezygnacją z którą pewnie będę musiał poczekać, chciałbym wykonać 5
    transakcji do końca miesiąca. Niestety jestem za granicą i karty nie mam
    fizycznie przy sobie.

    W jaki sposób mogę szybko dokonać 5 transakcji na niewielkie kwoty?
    Jakieś doładowanie telefonu lub coś podobnego.

    Kiedyś na grupie padł pomysł płacenia rachunków Allegro (min. przyjmują
    1,01 zł), ale mój dług wynosi mniej niż 5,05 zł :)

  • 2. Data: 2012-03-25 19:15:24
    Temat: Re: Transakcje na niskie
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 25 Mar, 14:26, XYZ <j...@m...bin> wrote:

    > Kiedyś na grupie padł pomysł płacenia rachunków Allegro (min. przyjmują
    > 1,01 zł), ale mój dług wynosi mniej niż 5,05 zł :)

    Mozna nadplate zrobic :)

    Pozdrawiam
    Rafal