  • 1. Data: 2011-11-29 20:30:27
    Temat: Transfer karty do innego banku
    Od: MK <m...@i...pl>

    W zwiazku z ostatnimi zmianami dotyczacymi wspolpracy mBanku z Blucash
    utrzymywanie KK mBanku stracilo dla mnie sens. Podpowiedzcie gdzie
    warto teraz przeniesc karte?
    Interesuja mnie karty z moneybackiem lub dotychczasowa
    funkcjonalnoscia KK mBank + Bluecash. Procedura przeniesienia powinna
    byc bezbolesna, chyba ze oferta bylaby bardzo atrakcyjna, wtedy moge
    doniesc dodatkowe dokumenty...

    MK

  • 2. Data: 2011-11-29 20:51:01
    Temat: Re: Transfer karty do innego banku
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-11-29 21:30, MK pisze:
> [...]
    > funkcjonalnoscia KK mBank + Bluecash. Procedura przeniesienia powinna
    > byc bezbolesna, chyba ze oferta bylaby bardzo atrakcyjna, wtedy moge

    z chęcią posłucham odpowiedzi

    dla mnie najlepszy moneyback obecnie ma tandem debetówka z mille (dobre
    konto) + kk polbank era

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2011-11-29 22:51:45
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 29 Lis, 21:51, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > z chęcią posłucham odpowiedzi

    Ja też.

  • 4. Data: 2011-11-30 09:51:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 29 Nov 2011 14:51:45 -0800, szczurwa napisał(a):

    > Ja też.

    Oj chyba się nie doczekacie, bo wszystkie grupowe triki już się chyba
    pokończyły ;)
    Pierwsza kk Aliora by tu pasowała, bo ma darmowe przelewy i MB 1% no ale
    to już historia i korzystają Ci co się załapali. MB teraz na debetówki
    się przeniósł jakby nie patrzeć a KK Era to już dawno jest w posiadaniu
    pewnie zainteresowanych.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2011-11-30 16:58:27
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 30 Lis, 10:51, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > to już historia i korzystają Ci co się załapali. MB teraz na debetówki
    > się przeniósł jakby nie patrzeć a KK Era to już dawno jest w posiadaniu

    Toyota daje do 4% w zaleznosci od wysokosci aktywow u nich, ale ja ich
    nie lubie. No, i trzeba wziac pod uwage 'straty' z trzymania aktywow
    wlasnie w TB.
    Mnie generalnie by interesowalo cos na Polbank T-Mobile, ale z wyzszym
    zwrotem 1% jest slabe, do tego trzeba siemeczyc, bo karta nie ma PP/
    PW,mam zlizeniowa kredytowke z Citi i zdarza mi sie po nia siegac
    mimo, ze na Polbankowej mialbym 1% zwrotu.
    No coz, moze jakis bank uruchomi promocje zwrotu 5%, jak niegdys
    Rajfi :).

    MK

  • 6. Data: 2011-12-01 09:17:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 30 Nov 2011 08:58:27 -0800, MK napisał(a):

> [...]
    > ze na Polbankowej mialbym 1% zwrotu. No coz, moze jakis bank uruchomi
    > promocje zwrotu 5%, jak niegdys Rajfi :).

    Hmmm z tego co kojarzę to intercharge (czy jak mu tam) są coraz niższe,
    więc 5% na wszystkie transakcje to chyba nie miałoby zbytnio sensu dla
    banku.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2011-12-01 18:00:13
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 1 Gru, 10:17, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Hmmm z tego co kojarzę to intercharge (czy jak mu tam) są coraz niższe,
    > więc 5% na wszystkie transakcje to chyba nie miałoby zbytnio sensu dla
    > banku.

    Moze miec, np. w takim bundlu jak w TB, przy odpowiedniej konfiguracji
    moze byc to koszystne dla klienta i dla banku. Na rachunku dostajesz
    nizsze odsetki, a korzystajac z karty moneyback. Mozna tu uniknac np
    belki. Nie placimy odsetek, a wyplacamy nagrode za sprzedaz premiowa.
    Przy rozliczaniu sprzedazy co miesiac mozna wyplacic do 760 PLN bez
    podatku, po przekroczeniu tej kwoty tylko 10% zryczaltowanego
    podatku :), ale za to od calosci. Co i tak daje oszczednosc 9% kwoty.

    MK

  • 8. Data: 2011-12-02 11:07:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 01 Dec 2011 10:00:13 -0800, MK napisał(a):

> [...]
    > podatku, po przekroczeniu tej kwoty tylko 10% zryczaltowanego podatku
    > :), ale za to od calosci. Co i tak daje oszczednosc 9% kwoty.

    No tak ale zauważ, że będzie to procent z Twoich pieniędzy trzymanych na
    nisko/w ogóle oprocentowanym koncie. Raczej żaden bank nie da Ci tylko
    karty kredytowej z 5% moneyback. Aczkolwiek są promocję w stylu jak teraz
    w BGŻ gdzie do końca marca 2012 jest właśnie 5% zwrotu, tylko też pod
    warunkami:
    "5% zwrotu wydatków za zakupy spożywcze lub paliwo, jednak nie więcej niż
    250 zł do 31 marca 2012 r."

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2011-12-02 17:30:26
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 2 Gru, 12:07, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > No tak ale zauważ, że będzie to procent z Twoich pieniędzy trzymanych na
    > nisko/w ogóle oprocentowanym koncie.

    Oczywiscie, ze tak, ale 6% netto to tylko 0,5% miesiecznie, czyli
    10krotnosc wydatkow przy 5% moneybacku. Jak pisalem przy odpowiedniej
    konfiguracji produktu moze to byc calkiem ciekawe...

    MK