  • 1. Data: 2005-06-20 17:41:10
    Temat: Troche na temat PayPal i troche o Googlach
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Z wyborczej.
    Moze sie jednak wkrótce zmieni na lepsze.

    85.html

  • 2. Data: 2005-06-21 06:37:33
    Temat: Re: Troche na temat PayPal i troche o Googlach
    Od: Suriv <s...@n...gazeta.pl>

    w <news:d96v3q$abv$1@inews.gazeta.pl>
    witek napisa?[a]:

    > Z wyborczej.
    > Moze sie jednak wkrótce zmieni na lepsze.

    85.html

    Ale cos mi sie zdaje zeby byc do konca zarejestrowanym w paypalu musisz im zaplacic
    1.5 dolca? Jesli sie myle to ok :D

    Pozdrawiam
    Suriv
    www.smsy.kulak.pl
    www.bankier.pl/sp/suriv
    449

  • 3. Data: 2005-06-21 08:05:33
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Suriv wrote:
    > 1.5 dolca? Jesli sie myle to ok :D

    poznej oddaja

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-06-21 09:26:45
    Od: "JA" <o...@b...poczta.fm>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:d98hre$7rv$1@news.onet.pl...

    > poznej oddaja

    1,5 Eu i to jest obciazenie wylacznie w celu weryfikacji karty, ktore jest
    oczywiscie kredytowane na karte spowrotem....

  • 5. Data: 2005-06-21 09:40:31
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    JA napisał(a):

    > 1,5 Eu i to jest obciazenie wylacznie w celu weryfikacji karty, ktore jest
    > oczywiscie kredytowane na karte spowrotem....

    Co rozumiesz pod pojęciem "kredytowane na kartę spowrotem"?

    1,50EUR zasila konto paypal.

  • 6. Data: 2005-06-21 10:25:44
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Co rozumiesz pod pojęciem "kredytowane na kartę spowrotem"?
    >
    > 1,50EUR zasila konto paypal.

    Kiedy?
    Ja mam konto zweryfikowane a "balance" dalej 0,00ojro/usd.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 7. Data: 2005-06-21 10:43:25
    Od: "JA" <o...@b...poczta.fm>

    "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> wrote in message

    > Co rozumiesz pod pojęciem "kredytowane na kartę spowrotem"?

    Wbiajaja spowrotem na karte.....Tak jakbys zwrocil do sklepu towar placony
    karta....Bardzo proste....

  • 8. Data: 2005-06-21 10:44:10
    Od: "JA" <o...@b...poczta.fm>

    "Marcin Lubojański" <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> wrote in
    message news:d98pv8$pa3$1@inews.gazeta.pl...

    > Kiedy?
    > Ja mam konto zweryfikowane a "balance" dalej 0,00ojro/usd.

    A podales kod?

  • 9. Data: 2005-06-21 11:08:17
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    JA napisał(a):
    > "Marcin Lubojański" <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> wrote in
    > message news:d98pv8$pa3$1@inews.gazeta.pl...

    > A podales kod?

    Tak.
    Nie mam ani zwrotu na KK ani dodane na "koncie" PayPal.

  • 10. Data: 2005-06-21 11:15:08
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Lubojański napisał:

    > Tak.
    > Nie mam ani zwrotu na KK ani dodane na "koncie" PayPal.

    Widzocznie PP wylosowal Cie do udzialu w imprezie PPSucks.com.

    Bartol