  • 1. Data: 2002-07-31 17:30:12
    Temat: [Troszkę OT] Muzyka z infolinii
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Mam prośbę. Czy ktoś wie jaki tytuł nosi i kto jest wykonawcą piosenki,
    którą słyszymy przy oczekiwaniu na konsultanta Inteligo. Proszę też o
    namiary na muzykę oczekiwania na tejże infolini - 0800121121.

    Może ma ktoś link do mp3?

  • 2. Data: 2002-07-31 17:31:20
    Temat: Re: [Troszkę OT] Muzyka z infolinii
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > którą słyszymy przy oczekiwaniu na konsultanta Inteligo. Proszę też o
    > namiary na muzykę oczekiwania na tejże infolini - 0800121121.

    Sugar Ray - Spinning Away kiedys grali - nie wiem czy to samo teraz leci
    ;-)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-08-01 07:49:00
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Sugar Ray - Spinning Away kiedys grali - nie wiem czy to samo teraz leci
    > ;-)

    Za Chiny Ludowe nie mogę tego znaleźć. Wiem tylko, że był na soundtracku z
    "Niebiańskiej plaży". Jakby ktoś miał, to proszę wysłać na mail albo podać
    link...