  • 1. Data: 2011-03-09 10:05:22
    Temat: Tulipan. A co z Belką od lipca?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Przysłali mi na maila. "Dobrodzieje". Podaję do wiadomości, choć uważam że
    to g...... warte.
    http://openonline.pl/lokata_tulipan/

    wiatrak

  • 2. Data: 2011-03-09 11:14:20
    Temat: Re: Tulipan. A co z Belką od lipca?
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    On Mar 9, 11:05 am, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
    > Przys ali mi na maila. "Dobrodzieje". Podaj do wiadomo ci, cho uwa am e
    > to g......  warte.http://openonline.pl/lokata_tulipan/
    >
    > wiatrak

    Od lipca zapłacisz belkę ;d. Dostałem ich spam na maila, moim zdaniem
    może wprowadzać nie uczcie klienta w błąd jeśli o to chodzi. Mrożenie
    kasy na tam długi okres mija się z celem, no chyba że mały fundusz
    bezpieczeństwa można tak ulokować.

  • 3. Data: 2011-03-09 11:42:52
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message
    > Przysłali mi na maila. "Dobrodzieje". Podaję do wiadomości, choć uważam że
    > to g...... warte.
    > http://openonline.pl/lokata_tulipan/
    >
    > wiatrak
    nie ma sensu lokowanie na tak dlugo, poki nie wyjasni sie podatek od lokat
    zalozonych przed 1 lipca.Jezeli nie bedzie obejmowal wczesniejszych lokat to
    w czerwcu bedzie 'wojna' bankow na lokaty 2 i 3-letnie z dziennym
    naliczaniem.

  • 4. Data: 2011-03-09 15:57:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysztof o...@p...onet.pl ...

> [...]
    > lokat zalozonych przed 1 lipca.Jezeli nie bedzie obejmowal
    > wczesniejszych lokat to w czerwcu bedzie 'wojna' bankow na lokaty 2 i

    poradzono mi tu ostatnio idea bank.
    Juz teraz proponuja lokaty 1, 2 i 3-letnie niewrazliwe na zmiane belki.
    Powód - jezeli zmienia sie zasady naliczania belki - bank podniesie
    oprocentowanie lokaty.
    Obecna propozycja 4,85% z naliczaniem dobowym.

  • 5. Data: 2011-03-09 17:28:03
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-03-09 16:57, Budzik pisze:
    > poradzono mi tu ostatnio idea bank.
    > Juz teraz proponuja lokaty 1, 2 i 3-letnie niewrazliwe na zmiane belki.
    > Powód - jezeli zmienia sie zasady naliczania belki - bank podniesie
    > oprocentowanie lokaty.

    A piszą gdzieś że to gwarantują, czy tylko infolinia tak opowiada?

  • 6. Data: 2011-03-09 18:39:57
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 09 Mar 2011 18:28:03 +0100, Bogdan B. napisał(a):

    > A piszą gdzieś że to gwarantują, czy tylko infolinia tak opowiada?

    http://www.ideabank.pl/idea/doc/lokata_gwarantowana_
    regulamin.pdf

    Trzy kliknięcia. Tak ciężko sprawdzić?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2011-03-09 19:36:12
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    > Przysłali mi na maila. "Dobrodzieje". Podaję do wiadomości, choć uważam że
    > to g...... warte.
    > http://openonline.pl/lokata_tulipan/

    A co myślicie o takim pomyśle:
    Lokata np na 8 miesięcy, ale odsetki wypłacane tylko do 1 lipca, ale w
    wysokości jak za 8 miesięcy (oczywiście tak, żeby nie przekraczały 2.50 pln
    dziennie)? :-)

  • 8. Data: 2011-03-09 19:46:18
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 9 Mar 2011 20:36:12 +0100, newsy napisał(a):

> [...]
    > wysokości jak za 8 miesięcy (oczywiście tak, żeby nie przekraczały 2.50 pln

    Zapewne ktoś w końcu na niego wpadnie :)

    I będzie reklamować "lokatę 10+0" (dużą czcionką 10%) lub coś podobnego.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2011-03-09 20:27:24
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-03-09 19:39, Borys Pogoreło pisze:

    > http://www.ideabank.pl/idea/doc/lokata_gwarantowana_
    regulamin.pdf

    Dziękuję.

    > Trzy kliknięcia. Tak ciężko sprawdzić?

    Nie żeby ciężko, ale zapytać jakoś lżej :-)