  • 1. Data: 2012-03-25 19:02:20
    Temat: Tylko do Waldka!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Tu masz o sprężynach:

    "Eneuel Leszek" er5fs6$rui$...@n...task.gda.pl

> [...]
    > Złamania górne znajdowały się wewnątrz gumowych łożysk. :) Na szczęście
    > dobrze wychowana kobieta nie upadła mimo tych [nieduchowych] złamań. :)
    > Gdyby do złamań doszło wyżej dolnego złamania, lecz niżej górnych -- to
    > dobre wychowanie panny Mercedes na nic :) by się zdało: miałbym kobietę
    > upadłą... Powód utrzymywania się Mercedes mimo złamania dolnego -- jest
    > objęty tajemnicą: niby sprężyna jest tam jeszcze podtrzymywana wahaczem
    > (o który się opiera) ale złamanie miało swe miejsce jednak zbyt wysoko,
    > by takie [u]trzymanie było skuteczne tak długo na wyboistych drogach...

    Ja musiałem jeździć takim samochodem, ale tuż po wyremontowaniu
    należało go sprzedać bogobojnym wiernym za symboliczną złotówkę.
    Dziś Panna Mercedes, jutro Nowe Volvo S40, pojutrze mieszkania...

    Tak wygląda kościelna firma. Sama nie może korzystać z milionów,
    które zarabia. Ja nie mam nie tylko na korony, których nie potrzebuje,
    ale także na solidne leczenie zwyrodnień kręgosłupa czy alergii!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-03-25 19:56:11
    Temat: Re: Tylko do Waldka!!!
    Od: Gieniu <d...@i...eu>

    enenuleu, post wprawdzie dla kogoś tam, ale skoro na grupie to takze
    do wszystkich, wiec tak zapytam, czy nie myslales nigdy zeby zabrac
    sie najpierw za leczenie psychy? a dopiero cialo pozniej

  • 3. Data: 2012-03-25 19:59:50
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Gieniu" <d...@i...eu> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    >enenuleu, post wprawdzie dla kogoś tam, ale skoro na grupie to takze
    >do wszystkich, wiec tak zapytam, czy nie myslales nigdy zeby zabrac
    >sie najpierw za leczenie psychy? a dopiero cialo pozniej

    W zdrowym ciele zdrowy duch ?
    - babcia mawiala, w zdrowym ciele zdrowe ciele :)

  • 4. Data: 2012-03-25 20:24:18
    Od: Gieniu <d...@i...eu>

    On 25 Mar, 19:59, "Waldek" <m...@n...dam> wrote:
    > Użytkownik "Gieniu" <d...@i...eu> napisał w
    wiadomościnews:44625bc7-5393-427b-9be0-17439d608389@
    k14g2000vbe.googlegroups.com...

    > W zdrowym ciele zdrowy duch ?
    > - babcia mawiala, w zdrowym ciele zdrowe ciele :)

    tak Waldku, madre powiedzenie, ale bywają czasami takie wlaśnie nalezy
    zaczac od psyche... hm... przechodziłem dzisiaj kolo banku, wywolało
    to uczucie mnie skrajnie negatywne, nie lubię Solorza - to tak
    odnosnie trzymania sie tematu grupy, pozdrawiam

  • 5. Data: 2012-03-25 20:40:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Gieniu" 4...@k...goo
    glegroups.com

    : enenuleu, post wprawdzie dla kogoś tam, ale skoro na grupie to takze
    : do wszystkich, wiec tak zapytam, czy nie myslales nigdy zeby zabrac
    : sie najpierw za leczenie psychy? a dopiero cialo pozniej

    Myślałem, ale uznałem, że nie mogę pobierać pieniędzy
    za leczenie psychhy a za darmo (czy choćby za tanio) to
    ja już nie chcę pracować -- poszukaj innego lekarza. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-03-25 20:41:03
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Gieniu" <d...@i...eu> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    On 25 Mar, 19:59, "Waldek" <m...@n...dam> wrote:

    >przechodziłem dzisiaj kolo banku, wywolało
    >to uczucie mnie skrajnie negatywne, nie lubię Solorza - to tak
    >odnosnie trzymania sie tematu grupy, pozdrawiam

    A ktory bank jest Solorza ? [Żaka - jak sadze]
    o ile mnie skleroza nie myli, to mial jakies udzialy w InvestBanku

  • 7. Data: 2012-03-25 22:00:29
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Paaaaanowie, z takimi sprawami to możecie prywatnie. Mailem...