  • 1. Data: 2010-09-05 20:48:35
    Temat: Tytuł postu ...
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Pamiętacie koledzy jak w pewnym momencie wyzwaliśmy od idiotów kolegę XXL-a
    Sławka za post o tytule:

    "[...] Realizacja projektu IV RP - przyczyną katastrofy w Smoleńsku [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-09-05 21:47:25
    Temat: Re: Tytuł postu ...
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > XXL-a Sławka za post o tytule:
    >
    > "[...] Realizacja projektu IV RP - przyczyną katastrofy w Smoleńsku

    Frederick Forsyth:

    ...ten kto planował ten wyjazd, musiał być kompletnym idiotą.
    Nigdy, ale to nigdy nie wsadza się na pokład jednego samolotu prezydenta i
    wszystkich generałów.
    Przed 10 kwietnia nikt by nie dał wiary, że coś takiego może się naprawdę
    wydarzyć.
    Tak skrajny brak odpowiedzialności jest niewyobrażalny...

  • 3. Data: 2010-09-05 22:14:46
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Głupi ci co wsiadali.
    Bo podjęli taką decyzję, a jeśli zależała od kogoś organizującego to też
    głupi, bo zatrudnili amatorów.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2010-09-06 05:52:56
    Od: " marq111" <m...@N...gazeta.pl>

    Nie wszyscy Endriu,tak robili..:))

    A co do ogólnej dyskusji,powinni wszyscy lecieć czy nie, jednym samolotem..Na
    początku też wydawało mi się ,że nie powinni,ale...
    Otóż,polecieli dowódcy,szefowie..itd,ale zastępcy zostali,ciągłość
    administrowania państwem nie została przerwana.Oczywiśćie szkoda tylu ludzi
    bezsensownnie unicestwionych..Ale do meritum..Idźmy dalej.,czy powinna rodzina
    cała lecieć jednym samolotem?A wycieczki za miasto ? Rodzina może jechać
    jednym samochodem?Każdy osobno?Czy może cała klasa na wycieczkę jechać jednym
    transportem ?Coś nie tak mi się wydaje,powinno się do tego podchodzić.Samolot
    i tak jest statystycznie biorąc,najbezpieczniejszym z środków
    transportu.Wydaje mi się ,że zmienianie z tego powodu zasad podróżowania elit
    państwowych prowadzi do absurdów.Te nasze przepisy nie są wcale takie
    głupi,zadziałały,przewrotu wojskowego nie było,władza leżała na ulicy,do
    zamieszek nie doszło,chyba nie jest tak źle z naszym państwem.

  • 5. Data: 2010-09-06 06:00:58
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    > Idźmy dalej.,czy powinna rodzina
    > cała lecieć jednym samolotem?A wycieczki za miasto ? Rodzina może jechać
    > jednym samochodem?

    oczywiście że nie powinna ale nikt nie bierze pod uwage ryzyka, wydaje sie
    na chłopski rozum ono zbyt małe
    jak w traderce, zysk/ryzyko i tu akurat współczynnik wysoki

  • 6. Data: 2010-09-06 06:14:32
    Od: "nazgul" <x...@w...pl>

    >przewrotu wojskowego nie było,władza leżała na ulicy.

    eeee to tam premier leciał?

    >chyba nie jest tak źle z naszym państwem.

    a to już naciągany wniosek

  • 7. Data: 2010-09-06 06:27:36
    Od: " marq111" <m...@N...gazeta.pl>

    nazgul <x...@w...pl> napisał(a):

    > eeee to tam premier leciał?

    To Prezydent RP ,jest zwierzchnikiem Sił Zbrojnych,a nie Premier..

    Chodzi mi wyłącznie o administrowanie państwem, i związane z tym procedury

  • 8. Data: 2010-09-06 07:01:37
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Pamiętacie koledzy jak w pewnym momencie wyzwaliśmy od idiotów kolegę
    > XXL-a Sławka za post o tytule:
    >
    > "[...] Realizacja projektu IV RP - przyczyną katastrofy w Smoleńsku
    > [...]".

    Czegoś mi tutaj brakuje ......

    Czy Sławek XXL (który na naszej grupie reprezentował niejako oficjalne
    stanowisko "Matki Partii") nie chciał nam tutaj czasami czegoś zasugerować,
    podając nam w/w tytuł bez środkowego brakującego członu .......

  • 9. Data: 2010-09-06 07:25:04
    Od: "nazgul" <x...@w...pl>

    > To Prezydent RP ,jest zwierzchnikiem Sił Zbrojnych,a nie Premier..

    ale to władza miała leżeć, a nie wojsko

  • 10. Data: 2010-09-06 11:25:59
    Od: "smooth" <t...@g...pl>

    A jakie znaczenie dla funkcjowania państwa mają członkowie Twojej rodziny?
    Teraz widzisz różnice?