  • 1. Data: 2011-10-01 18:00:39
    Temat: U nas opłaty za debetówkę to narmalka. A w Stanach?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Wiadomości
    Wybory Kraj Świat Regiony Foto Kiosk TV

    a.. Tusk ostrzega: to jest gra o to, czy Polska się wywróci
    b.. "Przeżyliśmy różne rozwiązania, ale to nas może dużo kosztować"
    c.. Kaczyński: to jest miejsce moich marzeń
    d.. Tragedia na lotnisku. Śmiertelny upadek skoczka
    e.. Wielkie manifestacje w Portugalii. Tłum na ulicach
    f.. Kolejny wypadek awionetki. Samolot kapotował
    g.. Rekordowe upały. Tak gorąco nie było od 100 lat
    h.. Rewolucja na kolei? Polskie pociągi przyspieszą
    i.. Znany aktor poparł PO. "Większość jest za mną"
    j.. Oto najczystsze miasto w Polsce według WHO
    k.. Młoda matka postrzelona, syn cudem nie ucierpiał
    REKLAMA

    Notowania poleciały o 56 proc. Inwestorzy wściekli na bank
    http://gielda.onet.pl/amerykanie-wsciekli-na-bank-of
    -america,18727,4867560,1,prasa-detal

    wiatrak

  • 2. Data: 2011-10-01 18:01:45
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Miało być tak:

  • 3. Data: 2011-10-02 13:08:11
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-10-01 20:01, wiatrak wrote:

    > Miało być tak:
    > Notowania poleciały o 56 proc. Inwestorzy wściekli na bank
    >
    > http://gielda.onet.pl/amerykanie-wsciekli-na-bank-of
    -america,18727,4867560,1,prasa-detal

    To po zmniejszeniu (drastycznym) oplaty interchange. W naszym przypadku
    tez nalezy spodzieac sie, ze karty podrozeja, jesli interchange pojdzie
    w dol...

    Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
    Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl

  • 4. Data: 2011-10-02 17:38:23
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <p...@m...pl> wrote in message

    -america,18727,4867560,1,prasa-detal

    > To po zmniejszeniu (drastycznym) oplaty interchange. W naszym przypadku
    > tez nalezy spodzieac sie, ze karty podrozeja, jesli interchange pojdzie w
    > dol...

    jeszcze troche i wrocimy do gotowki, przykladem sa Niemcy, gdzie w
    wiekszosci nie da sie zaplacic kartami z innych krajow, tylko akceptowalne
    sa lokalne karty EC.

  • 5. Data: 2011-10-02 21:35:43
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    W dniu 2011-10-02 19:38, Krzysztof pisze:

    > jeszcze troche i wrocimy do gotowki, przykladem sa Niemcy, gdzie w
    > wiekszosci nie da sie zaplacic kartami z innych krajow, tylko
    > akceptowalne sa lokalne karty EC.

    Wcześniej owszem było sporo problemów ale ostatnio kilka razy byłem w
    Niemczech i ani razu nie miałem problemów z płaceniem polskimi kartami.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust