  • 1. Data: 2007-05-17 19:29:47
    Temat: UDRĘKA Z KONTEM W GETIN BANKU!!!
    Od: "Michał R." <m...@s...pl>

    Myślalem że po przejsciach opisanych wcześniej z zakładaniem konta
    internetowego w getin banku juz bedzie wszystko ok.

    Ale jakżeż się wielce zdziwiłem. Otóż:

    - odebrałem wreszcie kopertę z identyfikatorem i kartę TAN

    trwało to z pol godziny ale cóż - wypisywała ręcznie jakieś papiery - dla
    mnie w dobie internetu i komputerów to jest szok

    ale po prostu rozbawiło mnie to:

    pytam się: czyli już mogę się dzisiaj zalogować.

    - nie nie proszę pana muszę teraz wysłać coś tam do centrali i konto będzie
    aktywne za kilka dni. bo centrala musi dać panu dostęp. JAJA JAJA i jeszcze
    raz jaja

    No nie to już za wiele

    czy rzeczywiście tak jest

    kiedy będę mógł się zalogować po raz pierwszy do swojego konta?

  • 2. Data: 2007-05-17 20:16:59
    Temat: Re: UDR?KA Z KONTEM W GETIN BANKU!!!
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    "Micha? R." <m...@s...pl> wrote:

    > pytam si?: czyli ju? mog? si? dzisiaj zalogowa?.
    >
    > - nie nie prosz? pana musz? teraz wys?a? co? tam do centrali i konto b?dzie
    > aktywne za kilka dni. bo centrala musi da? panu dost?p. JAJA JAJA i jeszcze
    > raz jaja

    W moim przypadku powiedziala, ze bede mogl sie zalogowac nastepnego
    dnia, ale sprobowalem juz tego samego dnia wieczorem i dzialalo.

    a.

  • 3. Data: 2007-05-17 20:37:25
    Temat: Re: UDRĘKA Z KONTEM W GETIN BANKU!!!
    Od: Pietia <p...@g...com>

    On 17 Maj, 21:29, "Michał R." <m...@s...pl> wrote:
    > Myślalem że po przejsciach opisanych wcześniej z zakładaniem konta
    > internetowego w getin banku juz bedzie wszystko ok.

    (ciach)

    > czy rzeczywiście tak jest
    >
    > kiedy będę mógł się zalogować po raz pierwszy do swojego konta?

    Ja miałem dostęp dopiero po telefonicznej interwencji. Najpierw
    infolinia, stamtąd jakiś dział do obsługi GB24, dopiero następnego
    dnia kobitka zadzwoniła i powiedziała, że już ok. W oddziale na moje
    pytanie "...a dlaczego tak?" - "Widocznie gdzieś zapodział się pański
    wniosek o udostępnienie usługi".