  • 1. Data: 2003-05-13 08:11:26
    Temat: USA --> $$$ --> PL
    Od: "Tomek" <t...@a...interia.pl>

    Cześć,

    zastanawiam się jakie są sposoby przekazu pieniędzy z US do PL. Interesują
    mnie metody oficjalne (tzn. nie "w kieszeni kolegi"), poza przelewami
    bankowymi (podobno mogą trwać tygodnie)

    Jeśli znacie ciekawe oferty firm, które specjalizują się w takich
    przekazach - będę wdzięczny za wskazówkę...

    Pozdrawiam!
    --
    Tomasz Lendzion
    http://MojeWzory.pl - własne nadruki na koszulkach?

  • 2. Data: 2003-05-13 08:40:46
    Temat: Re: USA --> $$$ --> PL
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Tomek napisał:
> [...]
    >
    > zastanawiam się jakie są sposoby przekazu pieniędzy z US do PL. Interesują
    > mnie metody oficjalne (tzn. nie "w kieszeni kolegi"), poza przelewami

    Przelewy maja sens przy wiekszych kwotach, bo prowizje sa typu "iles%
    nie mniej niz 50$". Przelew idzie kilka dni, jesli podasz SWIFT swojego
    banku.

    > Jeśli znacie ciekawe oferty firm, które specjalizują się w takich
    > przekazach - będę wdzięczny za wskazówkę...

    Jest kilka, ale sa stosunkowo drogie. Np. Western Union. Ale kase mozesz
    odebrac w kilka/kilkanascie minut po nadaniu (nie licze czasu obslugi w
    banku, bo kiedys w BPH trwalo to ponad godzine).

    Bartol

  • 3. Data: 2003-05-13 19:12:34
    Od: "Tomek" <t...@a...interia.pl>

    > Jest kilka, ale sa stosunkowo drogie. Np. Western Union. Ale kase mozesz
    > odebrac w kilka/kilkanascie minut po nadaniu (nie licze czasu obslugi w
    > banku, bo kiedys w BPH trwalo to ponad godzine).

    dzięki serdeczne :)

  • 4. Data: 2003-05-14 01:31:31
    Od: ". przemo ." <p...@W...com>

    Tomek wrote:
> [...]
    > Interesują mnie metody oficjalne (tzn. nie "w kieszeni kolegi"), poza
    > przelewami bankowymi (podobno mogą trwać tygodnie)

    Nie wiem, na ile to zależy od konkretnych banków, ale w moim
    przypadku pieniądze wysłane z USA jednego dnia około południa
    tamtejszego czasu (czyli 19.00 naszego), są do mojej dyspozycji
    na koncie w mBanku następnego dnia po południu. W razie potrzeby
    można skorzystać też z Western Union - tam przekaz pieniężny jest
    do odebrania po max. godzinie, ale i koszty dużo większe.

    Pozdrawiam,
    Przemo