  • 1. Data: 2002-08-16 11:21:20
    Temat: Ubezpieczenie karty - pobranie oplaty - mBank
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    9 sierpnia zadzwonilem na mLnie i poprosilem o ubezpieczenie karty, wszystko
    poszlo gladko, tylko myslalem ze zaraz sciagna mi z konta 2,5 zl za te
    ubezpieczenie, jednak do dzis zadna kwota z tego tytulu nie zostala pobrana,
    i mam do Was pytanie: Czy pobieraja oplate za ubezpieczenie 31 lub 1 kazdego
    miesiaca, a moze jednak nie mam ubezpieczonej karty bo mlinka nie jadla
    sniadania i za slabo kliknela myszka ;) ?