  • 11. Data: 2006-01-22 11:21:39
    Temat: Re: Ankiety do magisterek
    Od: Populares <n...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Hej - w imieniu znajomych mam do Was duza prosbe o wypelnienie w wolnej
    > chwili dwoch roznych ankiet. Jej wyniki pomoga przy pisaniu prac
    > magisterskich (dwie rozne osoby :)

    Taki magister z internetu, to chyby tylko na prezydenta się nadaje...

  • 12. Data: 2006-01-29 13:18:23
    Temat: Re: [OT] Zlodziej adresów, was: Ankiety do magisterek
    Od: "turkisz" <t...@w...pl>

    > - nie mam poczucia humoru,
    > - nie mam brata,

    Ok Nie dzielmy włosów.
    Daj kontakt do siostry.

    tadek

  • 13. Data: 2006-01-29 14:07:13
    Od: "Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty" <r...@s...org>

    jkolina, podający się za osobnika typu "turkisz", poruszył w swym poście
    problematykę arytmetyczno-fryzjerską:

    >Ok Nie dzielmy włosów.

    Wróciłeś z ferii głuptasku?
    Znowu zmuszają Cię, byś poszedł do tej brzydkiej szloły dla inteligentnych
    inaczej? Nawet tam złe dzieci śmieją się z Ciebie i pokazują palcami?
    Pamiętaj, to jest odwracalne! Wszytko może się zmienić!
    Oto specjalna oferta dla trolli zmieniających nicki i osobowość:
    http://skocz.pl/avbb
    Zostań dawcą ciała!
    Skorzystaj!
    Jeśli nawet nie będziesz zadowolony to inni będą!
    Zrób coś dla ogółu!

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 14. Data: 2007-02-06 06:16:42
    Temat: ? Cóż z tego, że ma polski paszport, skoro w jestestwie swym nie jest Polakiem.
    Od: "Alli szakal" <d...@o...pl>

  • 15. Data: 2007-02-07 05:59:19
    Temat: Re: Pytanie
    Od: "Ronald" <a...@t...pl>

    Powtarzam pytanie:

    Co tydzień uczestniczycie we Mszy świętej.
    Jaką składacie ofiarę i w jaki sposób?

  • 16. Data: 2007-02-07 06:00:33
    Temat: Uczestnictwo we Mszy świętej w niedziele i święta jest źródłem radości każdego wierzącego.
    Od: "zen" <a...@t...pl>