  • 1. Data: 2010-07-06 12:58:25
    Temat: Ueaga: zolty Nigeryjczyk!
    Od: fatso <f...@n...com>

    Nigerysjkie listy juz mnie tylko wkurwiaja gdy bezczelny Murzyn ofiaruje mi sume
    ponizej $20 mln-
    bo uwazam ze jestem wart wiecej.
    Dostalem tez pare razy propozycje przechowania szmalu Chodorkowskiego, Zyda
    moskiewskigo ktorego
    aktualnie Putin gnoi na Sybirze.
    Ale dzis cos nowego_ Chinczyk probuje na mnie i to po polsku! tricku nigeryjskiego.
    Cieszmy sie koledzy. To widomy znak ze Polska i jej jezyk zaistnialy nareszcie na
    rynku
    zlodziejskim jako mocarstwo do oskubania. Do tej pory Polacy biegali co jedynie sami
    za zlodziei.

    fatso

    PROJEKT BUSINESS
    Uwaga

    Ja jestem Pan Patrick KW Chan dyrektor wykonawczy i dyrektor finansowy Officer Hang
    Seng Bank Ltd., Hong Kong.
    Mam lukratywny biznes wniosku wzajemnego zainteresowania dla ciebie;
    wiaze sie z przekazaniem duzej sumy pieniedzy.
    Mam swoje odniesienie w moim poszukiwaniu kogos, kto pasuje do mojego proponowane
    stosunk?w handlowych.
    Jesli jestes zainteresowany wsp?lpraca ze mna skontaktowac sie ze mna poprzez m?j
    prywatny e-mail (p...@a...com) dla dalszych szczeg?l?w

    Twoje najblizszej odpowiedzi na to pismo zostanie docenione.

  • 2. Data: 2010-07-06 13:02:00
    Temat: Re: Ueaga: zolty Nigeryjczyk!
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości
    > PROJEKT BUSINESS
    > Uwaga

    Ktoś kiedyś proponował następującą odpowiedź na podobny post:

    "Pojedynczopierzaste, zimotrwałe odziomkowe, wyrastające z kłącza w dwóch
    szeregach na długim ogonku liściowym. Mają długość przeważnie 10-30
    (wyjątkowo do 60). Wyrastają rzadkostronie liści. Są dość duże, okrągłe i
    bez zawijki, rdzawożółego koloru. Pierścień zarodni z 10-20 zgrubiałymi
    komórkami. Zarodnikuje od lipca do września. Duże kupki zarodni prześwitują
    przez liście. "

    --
    marfi

  • 3. Data: 2010-07-06 14:02:55
    Od: "Ritchie " <t...@N...gazeta.pl>

    Gdzies w necie koles opisywal swoje przezycia z nigeryjczykami - przelali mu
    z tego co pamietam 20 USD ;) Podal sie za duchownego i korespondowal z nimi
    dobre pare tygodni, czy nawet miesiecy. Jak ktos znajdzie link, to chetnie
    poczytam ;)