  • 1. Data: 2012-06-07 10:54:29
    Temat: Uważajcie, obserwują nas
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Jakiś czas temu dostałem wiadomość z forum mBąka. Pisała do mnie pani z
    pewnej znanej agencji badawczej, że zostałem wytypowany jako "lider
    opinii w społeczności mbanku" i chcieliby mnie zaprosić do współpracy
    przy nowym projekcie - umówić się na spotkanie, za godziwe
    wynagrodzenie. Uśmiałem się niemożliwie, bo na tamtejszym forum jestem
    od kilku miesięcy i mam kilkadziesiąt postów. Nie ukrywam, że ostatnio
    moja aktywność była większa, ale chyba jeszcze nigdy nic pozytywnego na
    mBąk nie napisałem - pewnie spełniam kryteria rasowego trolla. Najlepsze
    było wynagrodzenie. Uważajcie - chcieli mi zaproponować analizę mojego
    wpływu na społeczność banku. Jako, że to trochę moja działka zawodowa to
    napisałem, że nie. Padła propozycja, że za rozmowę dostanę butelkę
    whisky. Uznałem, że za whisky mogę się sprzedać, ale wtedy okazało się,
    że klientowi zmieniły się założenia i ze spotkania nici... Mam już
    teorię spiskową - chcieli ode mnie wyciągnąć dane, żeby nie dać mi
    nagrody w kindlowym konkursie - za jechanie po mBanku. Ktoś z was dostał
    coś takiego?

  • 2. Data: 2012-06-07 13:40:46
    Temat: Re: Uważajcie, obserwują nas
    Od: gral <n...@e...pl>

    neoniusz napisał(a):
> [...]
    > teorię spiskową - chcieli ode mnie wyciągnąć dane, żeby nie dać mi
    > nagrody w kindlowym konkursie - za jechanie po mBanku. Ktoś z was dostał

    Przecież i tak ci nie dali, mimo, że nie podałeś danych :D

  • 3. Data: 2012-06-07 14:06:41
    Od: BI <f...@o...pl>

    On 7 Cze, 10:54, neoniusz <n...@j...org> wrote:
> [...]
    > teorię spiskową - chcieli ode mnie wyciągnąć dane, żeby nie dać mi
    > nagrody w kindlowym konkursie - za jechanie po mBanku. Ktoś z was dostał

    Dostałem mailem z tego samego źródła zaproszenie do wzięcia udziału w
    badaniu (nie było propozycji wynagrodzenia) ale odmówiłem. Wcześniej
    po mBanku nie jechałem :)

  • 4. Data: 2012-06-07 16:25:46
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 07.06.2012 13:40, gral pisze:

    > Przecież i tak ci nie dali, mimo, że nie podałeś danych :D

    Jak pisze do kogos maila to sie przedstawiam, wiec jesli napisala do
    mnie z forum przez nicka, a odpisalem na maila podpisujac sie imieniem i
    nazwiskiem to juz wiedziala ;D Ale to raczej w formie zartu napisalem o
    tej teorii ;)

  • 5. Data: 2012-06-08 09:22:56
    Od: "koko" <i...@g...pl>

    Wniosek nasuwa się sam, lepiej jechać po banku na forum, bo wtedy przynajmniej
    płacą za milczenie <rotfl>

  • 6. Data: 2012-06-08 18:32:02
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > jechanie po mBanku. Ktoś z was dostał coś takiego?

    Dasz butelkę denaturatu to odpowiem na twoje pytanie ;-)

  • 7. Data: 2012-06-08 19:57:35
    Od: " Konfabulator" <w...@g...pl>

    neoniusz <n...@j...org> napisał(a):

    > Jakiś czas temu dostałem wiadomość z forum mBąka. Pisała do mnie pani z
    > pewnej znanej agencji badawczej, że zostałem wytypowany jako "lider

    Dostałem. Jest mRadnym. Głównie jadę po mBanku, bo molochy mają prawie same wady.
    Jednak u
    mnie Pani przwdstawiła się, ale nie zaproponowała flaszki, więc ją zlałem, by
    zaprosiła sobie swoich
    pracowników, a mnie spamu nie wysyłała.

  • 8. Data: 2012-06-08 20:01:04
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 08.06.2012 19:57, Konfabulator pisze:

    > Dostałem. Jest mRadnym. Głównie jadę po mBanku, bo molochy mają prawie same wady.
    Jednak u

    Hmm, ja nie dostalem od mRadnego, tylko od profilu, ktory zarejestrowal
    sie tego samego dnia i nie mial ani jednego posta. Skladal sie z imienia
    i nazwiska. Pozniej prowadzilem korespondencje na mail firmowy
    (ircenter) i wszystko bylo ok.

  • 9. Data: 2012-06-08 20:13:23
    Od: " Konfabulator" <w...@g...pl>

    neoniusz <n...@j...org> napisał(a):

    > ady. Jednak u
    >
    > Hmm, ja nie dostalem od mRadnego, tylko od profilu, ktory zarejestrowal

    Sorry, pisze z tableta. Chodzi o to, ze ja jestem mRadnym. Pisala chyba jakas pani
    Wiktoria.

  • 10. Data: 2012-06-08 22:17:18
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 08.06.2012 20:13, Konfabulator pisze:

    > Sorry, pisze z tableta. Chodzi o to, ze ja jestem mRadnym. Pisala chyba jakas pani
    Wiktoria.

    To ta sama. Widac, ze im bardziej na mnie zalezalo, skoro oferowala
    flaszke ;D