  • 1. Data: 2002-07-30 12:47:41
    Temat: VC Peako SA...
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Jestem zaintersowny VC Pekao SA. Probuje dokonac zakupow w inetowym sklepie
    VC bphu ale ona zawodzi. Z dobrego zrodla wiem ze identyczna karta pekao
    dziala !

    Czy sa jakies problemy z uzyskaniem tej karty (zarobki, okres posiadania
    rachunku itp.). Czy warto ja posiadac?

    Prosze o opinie

    Pozdrawiam

    BAton

  • 2. Data: 2002-07-30 13:07:30
    Temat: Re: VC Peako SA...
    Od: "Piotr Chojnowski" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Baton" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > dziala !
    >
    > Czy sa jakies problemy z uzyskaniem tej karty (zarobki, okres posiadania

    Jezeli chodz Ci o obciazeniowa to musisz posiadac eurokonto od 3 miesiecy.
    Limit karty od 1000 zł. Karta dziala bez zarzutu.

    Piotrek

  • 3. Data: 2002-07-30 13:21:10
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    mozesz takze kupic sobie VC dolarowa lub zlotowkowa (jesli kupujesz w
    sklepach zagranica - dosc dobre rozwiazanie ta dolarowa- nie tracisz na
    przelicznikach).

    Szczegoly tutaj:

    http://www.pekao.com.pl/indywidualni5s2.xml?/sid=35/
    lang=PL/702116-480713-11
    518

  • 4. Data: 2002-07-30 14:25:42
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <ai63sd$v3$1@news.onet.pl>, AMRA wrote:
    > mozesz takze kupic sobie VC dolarowa lub zlotowkowa (jesli kupujesz w
    > sklepach zagranica - dosc dobre rozwiazanie ta dolarowa- nie tracisz na
    > przelicznikach).

    No tak, ale wowczas trzeba miec zarowno konto w PLN oraz $.

  • 5. Data: 2002-07-30 14:27:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No tak, ale wowczas trzeba miec zarowno konto w PLN oraz $.

    Nie - nie trzeba miec w ogole RORu w banku!

  • 6. Data: 2002-08-04 21:01:59
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Nie - nie trzeba miec w ogole RORu w banku!

    Tam jest inny hak.
    ROR-u faktycznie nie musisz mieć, ale aby dostać dolarową VC koniecznym jest
    wpłacenie depozytu w wysokości 125$ (AFAIR). Nie wiem jak jest obecnie
    (wyrabiałem te kartę chyba z 10 lat temu), ale przy wyrabianiu karty
    należało wpłacić na r-k karty co najmniej następne 125$ (oprocentowanie:
    0%).

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj