  • 1. Data: 2005-05-06 22:13:12
    Temat: VE Inteligo a inpayment w betandwin?
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Witam,
    czy komuś się udało obciążyć VE Inteligo na rzecz www.betandwin.com?
    Nie przyjmuje mi płatności i nie wiem czy coś jest nie tak z polskimi
    literami czy po prostu jest blokada i kropka

    pozdro
    trainer

  • 2. Data: 2005-05-06 23:13:01
    Temat: Re: VE Inteligo a inpayment w betandwin?
    Od: ????? <M...@p...onet.pl>

    trainer wrote:
> [...]
    > Nie przyjmuje mi płatności i nie wiem czy coś jest nie tak z polskimi
    > literami czy po prostu jest blokada i kropka

    zapytaj na infolinii w banku dlaczego ta transakcja nie została zaakceptowana

  • 3. Data: 2005-05-06 23:32:48
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > czy komuś się udało obciążyć VE Inteligo na rzecz www.betandwin.com?
    > Nie przyjmuje mi płatności i nie wiem czy coś jest nie tak z polskimi
    > literami czy po prostu jest blokada i kropka

    Dziwne, wplacalem kilkakrotnie do Betandwin wlasnie VE Inteligo i zawsze bez
    problemow, jesli probowales po 24:00 to mogli miec ta swoja polgodzinna
    przerwe.

    Stiwi.

  • 4. Data: 2005-05-06 23:56:14
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Stiwi wrote:

    > Dziwne, wplacalem kilkakrotnie do Betandwin wlasnie VE Inteligo i zawsze
    > bez problemow, jesli probowales po 24:00 to mogli miec ta swoja
    > polgodzinna przerwe.

    heh właśnie chwilkę przed wysłaniem posta to miałem, spróbuję jeszcze raz,
    może to ta przerwa.
    a do ciebie mam pytanie - kilka razy wpłacałeś, ale czy też wYpłacałeś?
    ;-)))
    Oto jest pytanie
    dopiero zaczynam z betandwin, dotąd miałem doświadczenia z expektem i
    bet-at-home i w tych dwóch opcja wypłacania (download gotówki :-)) działa
    bez zarzutu :-)

    pozdr i życzę trafienia wszystkich pewniaków :-))
    trainer

  • 5. Data: 2005-05-07 00:06:55
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    przy okazji informuję, że nie udało się obciążyć VE Fortis Banku, co jest
    ważną poszlaką wskazującą, że karty te utraciły swoje cudowne właściwości IO

    trainer

  • 6. Data: 2005-05-07 08:05:36
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > heh właśnie chwilkę przed wysłaniem posta to miałem, spróbuję jeszcze raz,
    > może to ta przerwa.
    > a do ciebie mam pytanie - kilka razy wpłacałeś, ale czy też wYpłacałeś?

    Wyplacalem zdecydowanie wiecej razy niz wplacalem :-) Polecam Betandwin, to
    bardzo dobra firma, nie jakis tam Expekt czy Bet-At-Home. Jedyny problem w
    Betandwin, to limity, oni nie lubia Polakow, ktorzy wygrywaja, w sumie
    mialem juz z 5 kont u nich i wszystkie zlimitowane do 5 EUR.

    Stiwi.

  • 7. Data: 2005-05-07 10:07:51
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Stiwi wrote:

    > Wyplacalem zdecydowanie wiecej razy niz wplacalem :-) Polecam Betandwin,
    > to bardzo dobra firma, nie jakis tam Expekt czy Bet-At-Home.

    wszystko zależy od kursów a nie czy podoba nam się logo, wizja i misja
    firmy.
    ja np. dostałem spama z bet-at-home z kuponem na ok. 5zł, "easy come, easy
    go" pomyślałem więc grałem dość ostro - rezultat jest taki że ściągnąłem już
    50zł a kolejne 60 mam w obrocie :-))
    czy mam powód, by ich nie kochać/lubić/szanować? ;-))

    > Betandwin, to limity, oni nie lubia Polakow, ktorzy wygrywaja, w sumie
    > mialem juz z 5 kont u nich i wszystkie zlimitowane do 5 EUR.

    co tzn. że limit jednego zakładu jest 5 erosów?

    pozdro
    trainer

  • 8. Data: 2005-05-07 10:24:55
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > wszystko zależy od kursów a nie czy podoba nam się logo, wizja i misja
    > firmy.

    Zgadza sie, nie powiedzialem, ze nie gram w Expekt. Jednak jesli chodzi o
    pozycje firmy na swiecie, to z trzech wymienionych przez Ciebie, BAW jest
    najpotezniejszy.

    > co tzn. że limit jednego zakładu jest 5 erosów?

    Dokladnie.

    Stiwi.

  • 9. Data: 2005-05-07 11:08:18
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 7 May 2005 10:05:36 +0200, w <d5hss8$i45$1@news.onet.pl>, "Stiwi"
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Wyplacalem zdecydowanie wiecej razy niz wplacalem :-) Polecam Betandwin, to
    > bardzo dobra firma, nie jakis tam Expekt czy Bet-At-Home. Jedyny problem w

    Betandwin? Dobre? Z tymi ich śmiesznymi kursami? Z brakiem umiejętności
    napisania poprawnego serwisu WWW? :)))
    Fakt, że Expekt jest tylko trochę lepiej niż przeciętny, a Bet-At-Home to już
    po prostu krętacze.

  • 10. Data: 2005-05-07 11:10:05
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 7 May 2005 12:24:55 +0200, w <d5i51g$59r$1@news.onet.pl>, "Stiwi"
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Zgadza sie, nie powiedzialem, ze nie gram w Expekt. Jednak jesli chodzi o
    > pozycje firmy na swiecie, to z trzech wymienionych przez Ciebie, BAW jest
    > najpotezniejszy.

    LOL :). Od kiedy od potęgi bookmacherskiej zależy czy wygram czy przegram?