  • 1. Data: 2004-08-18 12:38:54
    Temat: VE Inteligo - oplata za uzytkowanie
    Od: bartoldzik <b...@N...o2.pl>

    Witam.

    Zamowilem karte VE do jednego z rachunkow w Inteligo. Sciagneli mi oplate
    za wydanie karty, co jest dla mnie zrozumiale.
    Ale dlaczego sciagneli mi tydzien temu miesieczna oplate za uzytkowanie
    karty jak ja jej na oczy jeszcze nie widzialem??? Czy to norma w tym banku,
    czy moze wypada do nich zadzwonic i poczekac na glupie wyjasnienia te pol
    godzinki (przy dobrym wietrze :) )?

    --
    Pozdrawiam serdecznie -- bartoldzik --

  • 2. Data: 2004-08-19 09:51:56
    Temat: Re: VE Inteligo - oplata za uzytkowanie
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    > Ale dlaczego sciagneli mi tydzien temu miesieczna oplate za uzytkowanie
    > karty jak ja jej na oczy jeszcze nie widzialem??? Czy to norma w tym
    banku,

    To jeszcze nic - mnie przez pól roku Multi pobieralo oplate za karte, która
    byla w "fazie produkcji" - oczywiscie nigdy jej nie otrzymalem i jestem w
    fazie likwidacji konta..

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 3. Data: 2004-08-19 10:00:42
    Od: "ViNYL" <v...@n...pl>

    Witam.

    > To jeszcze nic - mnie przez pól roku Multi pobieralo oplate za karte,
    która
    > byla w "fazie produkcji" - oczywiscie nigdy jej nie otrzymalem i jestem w
    > fazie likwidacji konta..

    A z drugiej strony mojej znajomej od zalozenia konta nie pobrali ani grosza
    za prowadzenie konta ani uzytkowanie karty. Niezly burdel maja.

    --
    pozdrawiam
    vinyl