  • 1. Data: 2002-08-12 05:46:06
    Temat: VE w Czechach - kurs CSK/PLN?
    Od: "PiotrC" <p...@w...pl>

    Witam,
    mam prośbę do osób, które dokonywały ostatnio płatności kartą Visa Electron
    w Czechach, czy możecie podać kwoty transakcji, które już zostały rozliczone
    przez bank?
    Wybieram się na większe zakupy i chcę się zorientować jakie jest stosunek
    CSK/PLN. Gotówki to raczej nie warto kupować.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2002-08-12 05:54:05
    Temat: Re: VE w Czechach - kurs CSK/PLN?
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Użytkownik "PiotrC" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wybieram się na większe zakupy i chcę się zorientować jakie jest stosunek
    > CSK/PLN. Gotówki to raczej nie warto kupować.

    po co ci w sumie przyklady - wszystkie kursy sa w poblizu oficjalnego, a
    reszta - podobnie ja k i u nas - zalezy ! - np od tego w jakim banku dany
    sklep ma terminal oraz od zmian dziennych

  • 3. Data: 2002-08-12 06:04:54
    Od: "PiotrC" <p...@w...pl>

    Użytkownik "krab" <d...@n...mam.konta.i juz> napisał w wiadomości
> [...]
    > reszta - podobnie ja k i u nas - zalezy ! - np od tego w jakim banku dany
    > sklep ma terminal oraz od zmian dziennych

    "oficjalnego" - masz na myśli średni NBP?

  • 4. Data: 2002-08-12 06:40:28
    Od: "Marcin Oździński" <m...@s...pl>

> [...]
    > Wybieram się na większe zakupy i chcę się zorientować jakie jest stosunek
    > CSK/PLN. Gotówki to raczej nie warto kupować.

    Przede wszystkim zostanie taka transakcja podwójnie przewalutowana :
    CSK/USD i USD/PLN :)))

  • 5. Data: 2002-08-12 06:42:19
    Od: "PiotrC" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Oździński" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Electron
    > rozliczone
    > >
    > Przede wszystkim zostanie taka transakcja podwójnie przewalutowana :

    dzieki, ale o tym wiem
    mnie interesuje kwota transakcji w CSK i kwota w PLN jaką rozliczył bank

  • 6. Data: 2002-08-12 07:07:35
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    krab wrote in news:aj7ihu$e7q$1@news2.tpi.pl:
    > po co ci w sumie przyklady - wszystkie kursy sa w poblizu
    > oficjalnego, a reszta - podobnie ja k i u nas - zalezy ! - np od tego
    > w jakim banku dany sklep ma terminal oraz od zmian dziennych

    No od tego w jakim banku (? chodzi Ci o akceptanta?) sklep ma terminal
    to raczej nie powinno zależeć.

  • 7. Data: 2002-08-12 07:17:27
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > No od tego w jakim banku (? chodzi Ci o akceptanta?) sklep ma terminal
    > to raczej nie powinno zależeć.

    no ale zalezy - sa to groszowe roznice - ale sa - wiem z autopsji - co
    prawda nie z czech a ze slowacji - ale jak dla mnie to jeden pieron :-))))
    w polsce tez banki maja "swoje" kursy dolara i nikogo to juz nie dziwi

  • 8. Data: 2002-08-12 07:24:22
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    krab wrote in news:aj7nel$52k$1@news.tpi.pl:
> [...]
    > prawda nie z czech a ze slowacji - ale jak dla mnie to jeden pieron
    > :-)))) w polsce tez banki maja "swoje" kursy dolara i nikogo to juz

    Nie rozumiemy się: zgadzam się, że zależy od kursu banku wystawcy karty
    (w naszym przypadku polskiego), natomiast nie powinno zależeć od POSa,
    bo z koron na USD przelicza przecież VISA według swojego kursu, a nie
    jakiś bank czeski, prawda?

  • 9. Data: 2002-08-12 09:26:51
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "PiotrC" <p...@w...pl> wrote in message news:aj7i2n$evg$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > Wybieram się na większe zakupy i chcę się zorientować jakie jest stosunek
    > CSK/PLN. Gotówki to raczej nie warto kupować.

    1.38/1.39 kartą MC Citi (rozliczaną przez CZK-USD-PLN) wobec 1.40/1.41 w
    polskich kantorach.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 10. Data: 2002-08-12 15:06:50
    Od: "PiotrC" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:aj7v0t$ue5$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    [ciach]
    > 1.38/1.39 kartą MC Citi (rozliczaną przez CZK-USD-PLN) wobec 1.40/1.41 w
    > polskich kantorach.
    >
    > Pozdrawiam
    > K. Kowalski

    Dzięki.
    Swoją droga to miałem nadzieję, że trochę więcej osób płaciło ostatnio kartą
    u naszych południowych sąsiadów :-)

    Piotr