  • 1. Data: 2005-05-29 23:37:56
    Temat: VW Bank; Brak srodkow na e-direct a oplata za konto (?)
    Od: "Qba" <w...@g...pl>

    mam konta w VW Banku (e-direct i plus konto),
    ale od paru miesiecy ich nie uzywam
    (w ogole tam nie zagladam;
    uzywam tylko konta w mBanku);

    stan srodkow na obu kontach to 0zl;

    dzisiaj (przypadkowo) dowiedzialem sie,
    ze VW Bank wprowadza od maja oplate za e-direct'a;

    czy zdaze, jeszcze przed koncem maja, usunac konto e-direct?
    /jak najszybciej usunac to konto?
    czy w ogole mam szanse zdazyc przed koncem maja?
    jesli nie, to czy zrobi mi sie debet?

  • 2. Data: 2005-05-30 10:00:36
    Od: Piotr Miller <p...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 May 2005 01:37:56 +0200, Qba napisał(a):

    > czy zdaze, jeszcze przed koncem maja, usunac konto e-direct?
    > /jak najszybciej usunac to konto?
    > czy w ogole mam szanse zdazyc przed koncem maja?
    > jesli nie, to czy zrobi mi sie debet?

    Debet najprawdopodoniej już masz. Aby nie płacić za konto powinieneś
    je zamknąć do końca kwietnia.

    Zamkniesz je najszybcie wysyłając faks z dyspozycją zamknięcia konta.
    Jak dobrze poszukasz, to znajdziesz przez Googla gotowy wzorzec na tej
    grupie.

    --
    Pozdrowienia śle nie kto inny jak
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 3. Data: 2005-05-30 10:43:44
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:1tm2aapx5m8np.dlg@grafx.studio.net grupowicz Piotr Miller
    napisał:

    > Debet najprawdopodoniej już masz. Aby nie płacić za konto powinieneś
    > je zamknąć do końca kwietnia.

    Jeśli konto zostanie zamknięte przez bank do końca maja to opłata zostanie
    najprawdopodobniej mu zwrócona.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 4. Data: 2005-05-30 18:00:33
    Od: "M" <n...@s...net>

    > Jeśli konto zostanie zamknięte przez bank do końca maja to opłata zostanie
    > najprawdopodobniej mu zwrócona.

    zamkniecie konta jest od dnia wyslania faksu
    czy od daty wklepania tego faksu do komputerka
    przez pracownika banku?