  • 1. Data: 2005-01-07 15:21:29
    Temat: VW Bank i brak kontaktu
    Od: Czeslaw Bajer <c...@c...pl>

    Już 2 miesiące czekam na odpowiedź na proste pismo. W międzyczasie 4
    e-maile, jeden faks, 6-8 telefonów, w tym 3 solenne zapewnienia jakichś
    ludzi nie z infolinii. Na połączenie telefoniczne czeka się po 15-30
    minut (o ile w ogóle się da połączyć).

    Jak miałby się skontaktować ktoś, kto jest np. za granicą? Jaką ma
    szansę na jakąkolwiek reakcję banku? Żadną.
    Moja opinia o tej instytucji staje się wysoce negatywna. Jedyna zaleta,
    to bezpłatne przelewy. Ale oszczędność na nich jest raczej pozorna, w
    aspekcie całości funcjonowania.

    Czy Koledzy mają podobne opinie?

    Z pozdrowieniami,

    Czesław Bajer

  • 2. Data: 2005-01-07 16:20:11
    Temat: Re: VW Bank i brak kontaktu
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Czeslaw Bajer* napisał(a):

> [...]
    > Moja opinia o tej instytucji staje się wysoce negatywna. Jedyna zaleta,
    > to bezpłatne przelewy. Ale oszczędność na nich jest raczej pozorna, w

    Kurka wodna - ja kilka postów niżej, napisałem, że już prawie miesiąc
    czekam na dokumenty z banku bo podpisaną umowę wysłałem w grudniu. W
    międzyczasie starałem się śledzić opinie na grupie, czytałem też
    archiwum i nie zapowiadało się źle. A teraz z tego co widzę opinie
    zaczynają się powtarzać - coś nie wyrabiają z czasem. Oby tylko z czasem.

    Gree

  • 3. Data: 2005-01-07 17:10:13
    Od: "qbczyk" <q...@w...pl>

    Użytkownik "Czeslaw Bajer" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Moja opinia o tej instytucji staje się wysoce negatywna. Jedyna zaleta,
    > to bezpłatne przelewy. Ale oszczędność na nich jest raczej pozorna, w

    Qrcze to mnie przestraszyles w tym momencie. Wczoraj założyłem konto przez
    neta i w tej chwili czekam na telefon od nich. Dzisiaj dzownilem w sprawie
    kuriera. O dziwo po okolo 1 minucie uslyszalem mily glos pani przez
    sluchawke. Spytalem sie czy mozna zamowic kuriera. Ona odpowiedziala mi i
    zaraz potym wylaczyla sie. Wogole nie zdazylem zaaregowac. Chcialem sie
    jeszcze spytac czy jest darmowy czy platny i go ewentualnie zamowic. A ta
    pani odlozyla sluchawke niewiem czy przez przypadek czy miala nagly zryw
    telefonow i nie umiala wyrobic sie z czasem ale tak jak mowie odlozyla
    sluchawke bez jakiekolwiek znaku "dowidzenia" a ja nie dosc ze jeszcze nie
    skonczylem rozmowy. Czy w tym banku tak sie obchodza z przyszlymi klientami?
    Tak na marginesie, w tle rozmowy mozna bylo uslyszec wrzaski, tupania
    szelest papierow:) Cos mi sie wydaje ze maja tam niezly bajzel i za malo
    ludzi do pracy.
    Przed srodowym poslaniem internetowego formularza przegladalem roznakie
    oipnie na roznakich stronach i malo co zauwazylem jakies negatywne. To mnie
    sklonilo miedzyinnymi do zalozenia tam rachunku. A tu nagle widze ze w
    ostatnich 2 dniach na tym forum juz 2 osoby maja z tym bankiem problem.
    Mam nadzieje ze tworzac nowa strone nie spoczeli na laurach i wezma sie
    lepiej do roboty niz jest to obecnie.

  • 4. Data: 2005-01-07 19:22:34
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Czeslaw Bajer napisał(a):

> [...]
    > Moja opinia o tej instytucji staje się wysoce negatywna. Jedyna zaleta,
    > to bezpłatne przelewy. Ale oszczędność na nich jest raczej pozorna, w

    Podobne. O ile kiedyś odpowiadali praktycznie do paru godzin to od pewnego
    czasu na 4 wysłane wiadomości nie otrzymałem żadnej odpowiedzi

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2005-01-08 08:49:01
    Temat: [OT] VW Bank i brak kontaktu
    Od: "Lukas276" <l...@g...pl>

    Moze lekki OffTopic, ale lekki bo tez dotyczy VW Banku.
    Brak kontaktu z tego banku, to normalka. Na maile nie odpowiadaja, na
    infolinii na polaczenie z konsultantem kilkakrotnie musialem oczekiwac, po 30
    minut i wiecej z uchem przy sluchawce.
    Ja wlasnie zamknalem u nich konto. Mam nadzieje, ze je zamkneli, bo mialem z
    tym troche problemow.
    Pod koniec listopada wyslalem dyspozycje zlikwidowania rachunku, wraz z
    tokenem i karta. W miedzyczasie dostalem przesylke z nowym tokenem. Po
    kontakcie z infolinia, zostalem poinformowany ze konto zostanie zamkniete do
    konca roku 2004. Wspomnialem o nowym tokenie, na co "konsultant" stwierdzil,
    abym odeslal go na koszt banku- w zasadzie na swoj koszt a oni zwroca za
    przesylke. Nowy token zostal odeslany 27.XII.
    W czwartek zadzwonilem ponownie na infolinie, bo rachunek nie zostal jeszcze
    zamkniety - w rozmowie "konsultant" stwierdzil, ze przesylki (ta pierwsza i
    druga-z nowym tokenem) dotaryly i dzis (tj. czwartek) konto zostanie
    zamkniete a pozostale srodki przelane na wskazany rachunek-najpozniej na
    koncie beda w piatek.
    Dzis jest sobota a konto nie zostalo zamkniete, bo po kolejnym telefonie
    Pani "konsultantka" (bardzo sympatyczna) stwierdzila, ze jeszcze dzis moze
    zamknac konto, a przelew wyjdzie w poniedzialek. Tak tez Pani polecilem
    zrobic. :)
    Ale nie dostane zwrotu, za przeylke polecona z nowym tokenem - trudno,
    przezyje :)
    Mam nadzieje, ze dzis konto zostalo zamkniete i na tym skonczyla sie
    moja "przygoda" z VW Bank direct.
    Wszystkich potencjalnych klientow ww banku, prosze o przemyslenie swojej
    decyzji i poszperanie w internecie-jest kilka lepszych Mbankow (powinienem
    napisac eBankow :) )
    Pozdrawiam
    Lukas276