  • 1. Data: 2004-12-15 17:03:43
    Temat: VW Bank i brak reakcji
    Od: Czeslaw Bajer <c...@c...pl>

    Czekam już równy miesiąc na odpowiedź z Volkswagen Banku na mój faks o
    trudnościach w logowaniu się. Kazali pisemnie zgłosić, bo nie przyjmują
    niczego telefonicznie. W międzyczasie 3 razy dzwoniłem (z dużym
    wysiłkiem - za każdym razem zapewnienie, że już, już...), wysłałem
    e-mail (bez odpowiedzi od tygodnia). Mam obawy, że w ogóle mogą nie
    zareagować pewnego dnia nawet na telefon.

    Poważne to nie jest. Czy to już kogoś spotkało? Czy jest to normalne w
    tym banku?

    Pozdrawiam,

    Czesław Bajer

  • 2. Data: 2004-12-15 19:18:07
    Temat: Re: VW Bank i brak reakcji
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Czeslaw Bajer napisał(a):

> [...]
    > zareagować pewnego dnia nawet na telefon.
    >
    > Poważne to nie jest. Czy to już kogoś spotkało? Czy jest to normalne w

    Właśnie to jest dziwne. Kiedyś pisałem, że reakcja na korespondencję
    wewnętrzną jest błyskawiczna a ostatnio coś się pogorszyło bo na moje trzy
    wysłane maile od dwóch tygodni nie ma żadnej odpowiedzi :(

    Glenn, zwracam honor :)

    Miałaś rację

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-12-15 19:44:47
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Markus Sprungk wrote:

    > Właśnie to jest dziwne. Kiedyś pisałem, że reakcja na korespondencję
    > wewnętrzną jest błyskawiczna a ostatnio coś się pogorszyło bo na moje
    > trzy wysłane maile od dwóch tygodni nie ma żadnej odpowiedzi :(

    Trzy tygodnie to jak wczoraj, albo pytania jakieś nienormatywne ;-)
    A na kłopoty z logowaniem call center miało jedną odpowiedź: skasuj pan
    sobie wszystkie cookies. Widocznie na szkoleniu było o ciasteczkach :-)

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2004-12-15 19:56:44
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Markus Sprungk wrote:

    > Glenn, zwracam honor :)
    >
    > Miałaś rację

    Polecam się na przyszłość ;-) A tak poważnie, to wolałabym nie mieć racji, a
    VW odpowiadało w normalnym czasie.

  • 5. Data: 2004-12-15 20:17:15
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Czeslaw Bajer* napisał(a):

> [...]
    > zareagować pewnego dnia nawet na telefon.
    >
    > Poważne to nie jest. Czy to już kogoś spotkało? Czy jest to normalne w

    Nagrabili sobie z tokenami, ludzie dzwonią - więc pewnie nie mają czasu
    ;) Heh, a właśnie dopiero co złożyłem dyspozycję o otwarcie u nich
    rachunku, zobaczimy jak będzie :)

    Gree

  • 6. Data: 2004-12-15 20:38:26
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Bogdan B. napisał(a):

    > Trzy tygodnie to jak wczoraj, albo pytania jakieś nienormatywne ;-)
    > A na kłopoty z logowaniem call center miało jedną odpowiedź: skasuj pan
    > sobie wszystkie cookies. Widocznie na szkoleniu było o ciasteczkach :-)

    Jedli? ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*