  • 1. Data: 2010-03-15 14:18:37
    Temat: VW Bank - opłaty Plus Konto
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Dostałam dzisiaj wyciąg z Konta VW Bank i nową tabelę opłat za wykonane
    przelewy na Plus Koncie,tabela będzie obowiązywać od 15.04.10 Do tej pory
    byłam bardzo zadowolona z tego banku,ale teraz naprawdę mocno przegięli.z
    opłatami.Niestety wszystko co dobre kiedyś się kończy.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 2. Data: 2010-03-15 14:27:31
    Temat: Re: VW Bank - opłaty Plus Konto
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Grażyna.Ł pisze:
> [...]
    > byłam bardzo zadowolona z tego banku,ale teraz naprawdę mocno przegięli.z
    > opłatami.Niestety wszystko co dobre kiedyś się kończy.

    a możesz opisać, które to opłaty tak Cię zszokowały?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-03-15 14:42:53
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    > a możesz opisać, które to opłaty tak Cię zszokowały?
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Tak jak pisałam,chodzi o opłaty za przelewy z Plus Konta,ktore do tej pory
    były bezpłatne. Ponieważ robilam z tego konta sporo przelewów,więc dla mnie
    wszystko co dobre się skończyło,a konto jest całkiem nieźle oprocentowane
    (4,25%) więc trzymalam tam trochę kasy.Przelew zewnętrzny będzie kosztowal
    4,-zł,a przelew wewnętrzny 2,-zł Oczywiście przelewy z konta e-direct są
    bezpłatne, ale oprocentowanie konta to 0,01%, więc na takim koncie nie ma
    sensu trzymać pieniędzy. Jak dla mnie przygoda z tym bankiem juz się
    skończyła,trzeba poszukać innych ofert na rynku.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 4. Data: 2010-03-15 14:49:47
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Przenosimy się do Toyoty?

    MichalL

  • 5. Data: 2010-03-15 15:10:13
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hnlh4c$pnt$1@node1.news.atman.pl...
    > Przenosimy się do Toyoty?
    >
    > MichalL

    Myślę,że jest to dobry pomysł,właśnie o tym myślałam,ale nie mialam jeszcze
    czasu poczytać ich ofertę. a może jeszcze jakieś propozycje??

    Grażyna

  • 6. Data: 2010-03-15 15:12:07
    Od: z...@o...pl

    > a może jeszcze jakieś propozycje??

    a jakby z Plusa przelewać e-direct i z niego robić przelewy?

    bo jesli dobrze zrozumiałem to podrożały przelewy zewnętrzne
    ale te wewnątrzbankowe nadal są zerowe?

  • 7. Data: 2010-03-15 15:21:58
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a jakby z Plusa przelewać e-direct i z niego robić przelewy?
    >
    > bo jesli dobrze zrozumiałem to podrożały przelewy zewnętrzne
    > ale te wewnątrzbankowe nadal są zerowe?

    No własnie problem w tym,że wewnętrzne przelewy z Plus Konta też zrobili
    płatne po 2,- zł ,więc i tak musimy płacić niestety.

    Grażyna

  • 8. Data: 2010-03-15 15:24:49
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    <z...@o...pl>

  • 9. Data: 2010-03-15 15:24:54
    Od: z...@o...pl

    > Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No własnie problem w tym,że wewnętrzne przelewy z Plus Konta też zrobili
    > płatne po 2,- zł ,więc i tak musimy płacić niestety.

    wszystkie, czy chociaż jeden zostawili gratisowy?

    pytam się bo się wq, dopiero co założyłem konto i ma iść w odstawkę?
    założyłem i e-direct i Plusa więc mnie to dotyczy i interesuje

  • 10. Data: 2010-03-15 15:40:46
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    > wszystkie, czy chociaż jeden zostawili gratisowy?
    >
    > pytam się bo się wq, dopiero co założyłem konto i ma iść w odstawkę?
    > założyłem i e-direct i Plusa więc mnie to dotyczy i interesuje

    O qurcze,to faktycznie się kontem nie nacieszysz,jedyna pociecha w tym,że
    prowadzenie konta jest darmowe,ale był już taki czas,że za e-direct kasowali
    5,-zl miesięcznie,potem opłaty znieśli,a teraz wymyślili znowu coś
    nowego,widać potrzebna im kasa,ale się przejadą na tym,poniewaz nie damy się
    im i tej kasy nie będą mieli wcale,przynajmniej z mojej strony.

    Grażyna