  • 1. Data: 2010-04-28 08:04:42
    Temat: VW bank obniża oprocentowanie [28.04.2010]
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Witam!

    Z nudów zalogowałem się rano do VW i widzę ogłoszenie o obniżeniu
    oprocentowania od dziś. Ruchy w dół dotyczą PlusKOnta, ciekawe kto tam
    jeszcze trzyma kasę, a tak lubiłem ten bank :(

  • 2. Data: 2010-04-28 15:47:44
    Temat: Re: VW bank obniża oprocentowanie [28.04.2010]
    Od: welder <w...@w...net>

    On 10-04-28 10:04, yoss wrote:
> [...]
    > oprocentowania od dziś. Ruchy w dół dotyczą PlusKOnta, ciekawe kto tam
    > jeszcze trzyma kasę, a tak lubiłem ten bank :(

    No to już porażka na całej linii. Wygląda na to, że sami chcą się odciąć
    od gotówki. A też ich lubiłem. :-(

  • 3. Data: 2010-04-29 14:27:44
    Temat: Re: VW bank obniża_oprocentowanie_[28.0
    Od: "pustelnik" <puste_lnik@WYTNIJ_TOo2.pl>

    to jakaś plaga obniżania oprocentowania, bankowa zmowa? ;) choć w sumie
    oprocentowanie nadal nie jest złe (w porównaniu z innymi), opłaty za przelewy z
    pluskonta da się obejść bo e-direct dalej bezpłatne : ) póki konto za darmo &#8211;
    nie zamykam

  • 4. Data: 2010-04-29 16:07:32
    Od: "kot~" <m...@m...pl>

    pustelnik wrote:
> [...]
    > sumie oprocentowanie nadal nie jest złe (w porównaniu z innymi),
    > opłaty za przelewy z pluskonta da się obejść bo e-direct dalej

    A jak chcesz to zrobić, skoro wszystkie przelewy z pluskonta są płatne ?

  • 5. Data: 2010-04-29 17:19:44
    Od: "dx" <d...@m...kom>

    Użytkownik "kot~" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

    > A jak chcesz to zrobić, skoro wszystkie przelewy z pluskonta są płatne ?

    Bedzie zakladal lokaty z pluskonta i je zaraz zrywal ze zwrotem na e-direct
    ;)
    Jak ktos ma duzo wolnego czasu to moze tak kombinowac...
    Tylko po co?
    Po ostatniej obnizce % zdecydowanie korzystniej jest w eurobanku.
    Wystarczy 10min zeby tam zalozyc konto...

    dx

  • 6. Data: 2010-04-30 18:50:21
    Od: "wk" <j...@...bazin>

    Użytkownik "welder" <w...@w...net> napisał w wiadomości

    > No to już porażka na całej linii. Wygląda na to, że sami chcą się odciąć
    > od gotówki. A też ich lubiłem. :-(

    Jak to sie mowi:
    Zarzneli kure znoszaca zlote jaja ;)

    pozdrawiam, wk

  • 7. Data: 2010-05-01 11:46:41
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-04-30 20:50, wk wrote:
    > Użytkownik "welder" <w...@w...net> napisał w wiadomości

    > Jak to sie mowi:
    > Zarzneli kure znoszaca zlote jaja ;)

    A czego wy chcecie ? Samochody przestały się sprzedawać, więc nie
    potrzebują kasy :-)

    witrak()

  • 8. Data: 2010-05-01 12:15:26
    Od: "pustelnik" <puste_lnik@WYTNIJ_TOo2.pl>

    kot worte
    > A jak chcesz to zrobić, skoro wszystkie przelewy z pluskonta są płatne ?

    robisz sobie jeden wiekszy przelew na e-direct, 2 zl placisz ;) a tam masz normalnie
    bezplatne przelewy i zlecenia przez net. ja mam konta w dwoch bankach i w kazdym tak
    obchodze oplaty. mozna uciekac do tanszych, ale te tansze potem tez robia sie drozsze
    i tak bez konca mozna zmieniac. banki zawsze chca zarabiac, nic tu nie wykombinujemy
    ;)

  • 9. Data: 2010-05-01 19:12:30
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-05-01 14:15, pustelnik wrote:
> [...]
    sie drozsze i tak bez konca mozna zmieniac. banki zawsze chca zarabiac, nic tu nie

    Przesada :-) Trzyma się pop prostu założone konta we wszystkich
    sensownych bankach (jeść nie wołają...) i kasę przenosi w miarę
    potrzeby.
    Jeden większy oznacza przecież obniżone oprocentowanie za całą tę kwotę.

    witrak()